The making of Harry Potter
Forum > Harry Potter > The making of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill jättegärna
12 aug, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Menar du en tunn sak med böjliga pärmar, The Official Guide, eller har jag missat något?Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Va? Nej det missade jag faktiskt! Det är ju den enda delen där man inte kan gå i sin egen takt och jag försökte fotografera allt möjligt utan alltför mycket folk "i vägen", vilket gjorde mig mindre uppmärksam på detaljer, säkert. Men synd! Måste se om det syns på mina kort! Såg du att Spoiler: Tryck här för att visa! Jag köpte foto boken i affären! The Official Guide ingick i min DeLuxe-biljett (tillsammans med en förbokad audioguide). Jag såg inget annan fotobok i affären, men jag kan ju ha missat nåt. Jag var rätt mör när jag nådde den eftersom jag gick runt på utställningen i 7 timmar och det var ju inte så mycket mat man kunde få mellan studiorna direkt. Men jag gillade deras Butterbeer/honungsöl! Vilket var en stor positiv överraskning eftersom jag verkligen inte gillar öl! Jag tyckte inte om butterbeer! Men det kan ju bero på att jag inte gillar kolsyra!!! Men det fanns när jag var där! Kommer inte ihåg vad den heter men det var några sidor som gick att vika ut!!!! 12 aug, 2012 12:44 |
|
TacosPanda
Elev |
12 aug, 2012 12:57 |
|
Borttagen
|
Inte jag men jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12 aug, 2012 14:16 |
|
Seriously
Elev |
Var där i maj månad, vilken upplevelse alltså! Helt magiskt!
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 12 aug, 2012 14:20 |
|
lily99
Elev |
Jag vill dit
12 aug, 2012 14:21 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har för mig att man kan vika ut någon/några sidor i den, så vi pratar nog om samma.Skrivet av Evreka: Jag tyckte inte om butterbeer! Men det kan ju bero på att jag inte gillar kolsyra!!! Men det fanns när jag var där! Kommer inte ihåg vad den heter men det var några sidor som gick att vika ut!!!! Skrivet av Borttagen: Menar du en tunn sak med böjliga pärmar, The Official Guide, eller har jag missat något?Jag köpte foto boken i affären! The Official Guide ingick i min DeLuxe-biljett (tillsammans med en förbokad audioguide). Jag såg inget annan fotobok i affären, men jag kan ju ha missat nåt. Jag var rätt mör när jag nådde den eftersom jag gick runt på utställningen i 7 timmar och det var ju inte så mycket mat man kunde få mellan studiorna direkt. Men jag gillade deras Butterbeer/honungsöl! Vilket var en stor positiv överraskning eftersom jag verkligen inte gillar öl! Spoiler: Tryck här för att visa! Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 14 aug, 2012 00:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Jag har för mig att man kan vika ut någon/några sidor i den, så vi pratar nog om samma.Skrivet av Evreka: Jag tyckte inte om butterbeer! Men det kan ju bero på att jag inte gillar kolsyra!!! Men det fanns när jag var där! Kommer inte ihåg vad den heter men det var några sidor som gick att vika ut!!!! Skrivet av Borttagen: Menar du en tunn sak med böjliga pärmar, The Official Guide, eller har jag missat något?Jag köpte foto boken i affären! The Official Guide ingick i min DeLuxe-biljett (tillsammans med en förbokad audioguide). Jag såg inget annan fotobok i affären, men jag kan ju ha missat nåt. Jag var rätt mör när jag nådde den eftersom jag gick runt på utställningen i 7 timmar och det var ju inte så mycket mat man kunde få mellan studiorna direkt. Men jag gillade deras Butterbeer/honungsöl! Vilket var en stor positiv överraskning eftersom jag verkligen inte gillar öl! Spoiler: Tryck här för att visa! Nää,jag flög inte Spoiler: Tryck här för att visa! 14 aug, 2012 07:28 |
|
Borttagen
|
Jag har inte varit där men jag vill!!!
14 aug, 2012 08:00 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Nää,jag flög inte Spoiler: Tryck här för att visa! Det var absolut kul, dock, och väl värt kön när tiden fanns! Men jag hade ju inte velat missa någon annan del på kuppen. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 14 aug, 2012 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen