Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The making of Harry Potter

Forum > Harry Potter > The making of Harry Potter

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vill jättegärna

12 aug, 2012 12:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
Såg du att
Spoiler:
Tryck här för att visa!Det var elevhemmens djur som höll eldarna?!!!!!!
Va? Nej det missade jag faktiskt! Det är ju den enda delen där man inte kan gå i sin egen takt och jag försökte fotografera allt möjligt utan alltför mycket folk "i vägen", vilket gjorde mig mindre uppmärksam på detaljer, säkert. Men synd! Måste se om det syns på mina kort!

Jag köpte foto boken i affären!
Menar du en tunn sak med böjliga pärmar, The Official Guide, eller har jag missat något?

The Official Guide ingick i min DeLuxe-biljett (tillsammans med en förbokad audioguide). Jag såg inget annan fotobok i affären, men jag kan ju ha missat nåt. Jag var rätt mör när jag nådde den eftersom jag gick runt på utställningen i 7 timmar och det var ju inte så mycket mat man kunde få mellan studiorna direkt. Men jag gillade deras Butterbeer/honungsöl! Vilket var en stor positiv överraskning eftersom jag verkligen inte gillar öl!

Jag tyckte inte om butterbeer! Men det kan ju bero på att jag inte gillar kolsyra!!! Men det fanns när jag var där! Kommer inte ihåg vad den heter men det var några sidor som gick att vika ut!!!!

12 aug, 2012 12:44

TacosPanda
Elev

Avatar


Butterbeeren var ju fett äcklig xd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

12 aug, 2012 12:57

Borttagen

Avatar


Inte jag men jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 aug, 2012 14:16

Seriously
Elev

Avatar


Var där i maj månad, vilken upplevelse alltså! Helt magiskt!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

12 aug, 2012 14:20

lily99
Elev

Avatar


Jag vill dit

12 aug, 2012 14:21

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
Jag köpte foto boken i affären!
Menar du en tunn sak med böjliga pärmar, The Official Guide, eller har jag missat något?

The Official Guide ingick i min DeLuxe-biljett (tillsammans med en förbokad audioguide). Jag såg inget annan fotobok i affären, men jag kan ju ha missat nåt. Jag var rätt mör när jag nådde den eftersom jag gick runt på utställningen i 7 timmar och det var ju inte så mycket mat man kunde få mellan studiorna direkt. Men jag gillade deras Butterbeer/honungsöl! Vilket var en stor positiv överraskning eftersom jag verkligen inte gillar öl!
Jag tyckte inte om butterbeer! Men det kan ju bero på att jag inte gillar kolsyra!!! Men det fanns när jag var där! Kommer inte ihåg vad den heter men det var några sidor som gick att vika ut!!!!
Jag har för mig att man kan vika ut någon/några sidor i den, så vi pratar nog om samma.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Stod du i kö för att flyga? Det gjorde jag...

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

14 aug, 2012 00:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Evreka:
Skrivet av Borttagen:
Jag köpte foto boken i affären!
Menar du en tunn sak med böjliga pärmar, The Official Guide, eller har jag missat något?

The Official Guide ingick i min DeLuxe-biljett (tillsammans med en förbokad audioguide). Jag såg inget annan fotobok i affären, men jag kan ju ha missat nåt. Jag var rätt mör när jag nådde den eftersom jag gick runt på utställningen i 7 timmar och det var ju inte så mycket mat man kunde få mellan studiorna direkt. Men jag gillade deras Butterbeer/honungsöl! Vilket var en stor positiv överraskning eftersom jag verkligen inte gillar öl!
Jag tyckte inte om butterbeer! Men det kan ju bero på att jag inte gillar kolsyra!!! Men det fanns när jag var där! Kommer inte ihåg vad den heter men det var några sidor som gick att vika ut!!!!
Jag har för mig att man kan vika ut någon/några sidor i den, så vi pratar nog om samma.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Stod du i kö för att flyga? Det gjorde jag...

Nää,jag flög inte
Spoiler:
Tryck här för att visa!Ångrar det nu

14 aug, 2012 07:28

Borttagen

Avatar


Jag har inte varit där men jag vill!!!

14 aug, 2012 08:00

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Stod du i kö för att flyga? Det gjorde jag...

Nää,jag flög inte
Spoiler:
Tryck här för att visa!Ångrar det nu
Det beror ju på hur dags man kommer på dan och hur lång tid man har på sig om det är värt att stå i den kön. Jag tror jag köade i 45-50 min och den var inte som längst när jag ställde mig i den, jag tror vissa köade längre tid än så att döma av var köslutet kunde hamna i perioder. (Köslutet/kön ser man nämligen när man går runt och tittar på annat i närheten.)

Det var absolut kul, dock, och väl värt kön när tiden fanns! Men jag hade ju inte velat missa någon annan del på kuppen.

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

14 aug, 2012 23:17

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > The making of Harry Potter

Du får inte svara på den här tråden.