SORLIGASTE SCENEN I HP???
Forum > Harry Potter > SORLIGASTE SCENEN I HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gurrapotter
Elev |
Dobby eller snapes minne
31 maj, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 31 maj, 2012 10:48 |
|
GinnyLover
Elev |
Hmm, Dobbys död, när Snape går in i Potters förstörda hus och kramar en död Lily, när Fred dör och Percy springer efter dödsätarna och mycket mer:´(
8 maj 2013 ♥ 31 maj, 2012 10:58 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av Killer Queen: När Snape kramar om en död Lily, Remus och Tonks, hand i hand, döda. Och Weasley-familjen runt döda Fred :'( This draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 31 maj, 2012 10:59 |
|
Soda
Elev |
31 maj, 2012 11:11 |
|
mums
Elev |
kanske lite konstigt men när neville går fram och berättar om de döda att de fortfarande finns i våra hjärtan!!!!!!som jag grät då!!!!!!!!!!!!!!
![]()
31 maj, 2012 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mums: kanske lite konstigt men när neville går fram och berättar om de döda att de fortfarande finns i våra hjärtan!!!!!!som jag grät då!!!!!!!!!!!!!! Håller med! Det var så fint sagt... 31 maj, 2012 14:32 |
|
emmasagman
Elev |
jag tycker att det sorligaste i hp är när sirius black dör, det är harrys sista enda släkting..
även att det gick snabbt så var det nog väldigt smärtsamt för harry! 31 maj, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
När Sirius och Fred dör..
31 maj, 2012 14:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dumble: Vilken scen tycker ni är sorligast i hp??? Jag tycker verkligen att scenen där George dog är sorligast, HAN ÄR MIN IDOL!!! hrm hrm (umbridge) det var faktiskt fred som dog men det vaar den sorgligaste schenen men R.I.P dobby 31 maj, 2012 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen