Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

SORLIGASTE SCENEN I HP???

Forum > Harry Potter > SORLIGASTE SCENEN I HP???

1 2 3 4 5 ... 12 13 14
Användare Inlägg
gurrapotter
Elev

Avatar


Dobby eller snapes minne

31 maj, 2012 10:26

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Freds död, Cedrics död och så den där hemska scenen i Deathly Hallows när Harry håller i uppståndelsestenen. Gråter varje gång. ;___;

31 maj, 2012 10:48

GinnyLover
Elev

Avatar


Hmm, Dobbys död, när Snape går in i Potters förstörda hus och kramar en död Lily, när Fred dör och Percy springer efter dödsätarna och mycket mer:´(

8 maj 2013 ♥

31 maj, 2012 10:58

bluebirdflies
Elev

Avatar


Skrivet av Killer Queen:
När Snape kramar om en död Lily, Remus och Tonks, hand i hand, döda. Och Weasley-familjen runt döda Fred :'(


This grät floder här. O cedrics "begravning/minnesstund"

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

31 maj, 2012 10:59

Soda
Elev

Avatar


31 maj, 2012 11:11

mums
Elev

Avatar


kanske lite konstigt men när neville går fram och berättar om de döda att de fortfarande finns i våra hjärtan!!!!!!som jag grät då!!!!!!!!!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8ece41e450a406f176ba3890d319e9f7%2Ftumblr_inline_na52ukl9P51sx7hkn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia-cache-ec0.pinimg.com%2Foriginals%2Fbf%2Fa5%2Fb0%2Fbfa5b07665879da8a4adc89ab6d062a8.jpg

31 maj, 2012 14:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av mums:
kanske lite konstigt men när neville går fram och berättar om de döda att de fortfarande finns i våra hjärtan!!!!!!som jag grät då!!!!!!!!!!!!!!


Håller med! Det var så fint sagt...

31 maj, 2012 14:32

emmasagman
Elev

Avatar


jag tycker att det sorligaste i hp är när sirius black dör, det är harrys sista enda släkting..
även att det gick snabbt så var det nog väldigt smärtsamt för harry!

31 maj, 2012 14:39

Borttagen

Avatar


När Sirius och Fred dör..

31 maj, 2012 14:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av dumble:
Vilken scen tycker ni är sorligast i hp???
Jag tycker verkligen att scenen där George dog är sorligast, HAN ÄR MIN IDOL!!!

hrm hrm (umbridge) det var faktiskt fred som dog men det vaar den sorgligaste schenen

men R.I.P dobby

31 maj, 2012 15:08

1 2 3 4 5 ... 12 13 14

Forum > Harry Potter > SORLIGASTE SCENEN I HP???

Du får inte svara på den här tråden.