Nytt Harry Potterspel till Kinect (xBox360)
Forum > Harry Potter > Nytt Harry Potterspel till Kinect (xBox360)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Severus10
Elev |
Liten.
Det är ganska stor 31 maj, 2012 19:25 |
|
Jossan
Elev |
Mitt xbox360 och kinect står uppvärmt och redo att användas så fort denna godbit släpps i butikerna!!!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 31 maj, 2012 23:47 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Jossan: Mitt med.Mitt xbox360 och kinect står uppvärmt och redo att användas så fort denna godbit släpps i butikerna!!!
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
1 jun, 2012 18:17 |
|
LiquidLuck
Elev |
Längtar sjukt mycket tills det släpps! Har ett x-box, så det är bara själva spelet + ett kinect som saknas
; 2 aug, 2012 18:18 |
|
scraat
Elev |
sux, borde göra ett till playstation move istället
2 aug, 2012 18:49 |
|
adliitam
Elev |
2 aug, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Längtar!
Jag kollade tidigare idag på det, Jag har Xbox 360 med kinect. Måste köpa. 2 aug, 2012 20:17 |
|
hyperion
Elev |
2 aug, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Behöver bara ett kinect först^^
29 dec, 2012 18:50 |
|
Fantasia
Elev |
29 dec, 2012 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen