Twixspelen [SYOT]
Forum > Fanfiction > Twixspelen [SYOT]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av Deathless: Åh haha det är just det jag inte kan. D: Välj ett du, överaska mig. xD Haha, okej, jag olar(?) xD 27 maj, 2012 19:53 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Deathless: Åh haha det är just det jag inte kan. D: Välj ett du, överaska mig. xD Haha, okej, jag olar(?) xD Haha gör de. xD
27 maj, 2012 19:55 |
|
Twix
Elev |
^ Det blev Distrikt Gummibjörn (;
27 maj, 2012 19:57 |
|
mine
Elev |
27 maj, 2012 19:57 |
|
Twix
Elev |
Det finns platser kvar, det är bara att titta på första inlägget och säga vilket distrikt du vill tillhöra 27 maj, 2012 20:00 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Twix: Det finns platser kvar, det är bara att titta på första inlägget och säga vilket distrikt du vill tillhöra DU VÄLJER 27 maj, 2012 20:00 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Twix: Det finns platser kvar, det är bara att titta på första inlägget och säga vilket distrikt du vill tillhöra DU VÄLJER Blir Distrikt Gelégroda bra? xD 27 maj, 2012 20:01 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av mine: Skrivet av Twix: Det finns platser kvar, det är bara att titta på första inlägget och säga vilket distrikt du vill tillhöra DU VÄLJER Blir Distrikt Gelégroda bra? xD VISST om jag ser ut som en gelégroda så 27 maj, 2012 20:02 |
|
Twix
Elev |
27 maj, 2012 20:03 |
|
95mas
Elev |
Jag vill vara med i distrikt jordgubbsylt!
Min karaktär är lojal men slug. Han har en egenskap att veta vem han kan lita på. Hans nackdel är att han inte är så jättesnabb på att springa.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
27 maj, 2012 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen