Scouter på mugglis! :)
Forum > Off Topic > Scouter på mugglis! :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
föredetta scout, slutade i höstas efter typ tre år :p
24 maj, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
Jag är scout!
24 maj, 2012 17:53 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Skrivet av Soda: Är scout. Någon som har varit på Patrullriks 2011?? Är det lägtet för alla tredjeårs? tredjeårs?? :O
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
29 maj, 2012 08:44 |
|
sötalillaarasara
Elev |
^ de som går tredjeåret på pattrull/äventyrar scouter!
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 29 maj, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
Nej jag var inte med på det. Nån som va med på DUST 2010?
29 maj, 2012 13:28 |
|
sötalillaarasara
Elev |
SEGLINGSHAAAJK! XD
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 6 jun, 2012 11:39 |
|
Ginny00
Elev |
Många kompisar till mig är scouter och jag funderade på att börja när jag var 7 men det blev inte så.
6 jun, 2012 11:40 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Ginny00: Många kompisar till mig är scouter och jag funderade på att börja när jag var 7 men det blev inte så. Att börja på scouterna var nog det bästajag gjory! X) Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 6 jun, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
Jag är med! Det är så kul! Är det någon som ska till ett läger i Norge?
6 jun, 2012 11:46 |
|
EMELESEL
Elev |
6 jun, 2012 11:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen