My Chemical Romance!
Forum > Off Topic > My Chemical Romance!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
Skrivet av ninja: Skrivet av kya: Skrivet av ninja: Skrivet av accioron: My Chemical Romance var nog det bästa som hänt mig tänkte jag för sisådär fyra-fem år sen, allting cirkulerade kring det bandet. Nu har jag inte lyssnat på en enda låt sen runt 2008 tror jag, hm. Ah well, things change. Exakt det här! Förutom att jag ibland tar nostalgitrippar och lyssnar på gamla låtar, kan dock inte påstå att jag gillar det nya albumet alls D: Varför tycker du inte om det nya? :3 Hmm tror det är för att jag inte gillar att det låter mycket lugnare än de tidigare albumen, men har inte lyssnat särskilt mycket så kan hända att jag skulle kunna ändra uppfattning... Saknar Bob :'( Ja jag förstår vad du menar, det är stor skillnad jämfört med t.ex. Three Cheers. Jag tyckte lika som dig först men efter att ha lyssnat några gånger började jag verkligen gilla skivan. :3 Bob. ![]() ![]()
11 jul, 2012 00:09 |
|
ninja
Elev |
kya Ja precis det brukar vara så, att det ändras när man lyssnat ett par gånger :o
11 jul, 2012 00:22 |
|
Soof
Elev |
Jag tycker att det nya albumet är det sämsta, men långt ifrån dåligt!
Det finns liksom en hel historia eller vad man ska säga i det. <: 11 jul, 2012 22:13 |
|
TacosPanda
Elev |
12 jul, 2012 03:47 |
|
Borttagen
|
Kommer ihåg att det var ett av mina favoritband tidigare, men jag har inte lyssnat så mycket på dem på senare tid. Har hört en eller två låtar som var helt okej - men jag föredrar gamla, goda Black Parade.
12 jul, 2012 03:51 |
|
Disenchanted
Elev |
Jag tycker om alla skivor lika mycket! :>
Jag gillar att varje skiva är olika varandra! Jag saknar faktiskt Bob jättemycket! Vi har ju aldrig riktigt fått reda på vad som hände. På Bob låter det som om han vill tillbaka till bandet! Så det verkar som om han blev sparkad! :< ![]() ![]() ![]() It hurts :'(
13 jul, 2012 16:30 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Gillar deras skiva Three Cheers for Sweet Revenge väldigt mycket, men är inget större fan direkt. ^^
13 jul, 2012 16:40 |
|
Disenchanted
Elev |
Gerard: "It's for the hamster im gonna buy. aaaw this is so perfect" ♥
Detta är ett av mina favoritklipp av dem. Så fina! :'>
22 jul, 2012 20:09 |
|
Disenchanted
Elev |
Idag är det internationella MCR dagen! För 10 år sedan släpptes deras första skiva "I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love"
23 jul, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Förut var jag värsta stora fanet av dem ♥
Åh, älskade I don't Love You, den var så... speciell. De var den första MCR-låten jag hörde. 24 jul, 2012 10:30 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen