Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Pony Pageant

Forum > Off Topic > The Pony Pageant

1 2 3 4 5 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Jag är med, gör min strax

13 maj, 2012 16:30

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Lunah~
Jadå. c:

Ginny00
okej =D

speech!

13 maj, 2012 16:40

Ginny00
Elev

Avatar


Hur sparar man? Dx

13 maj, 2012 16:49

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Hur sparar man? Dx

man print screenar. det gör man olika på olika datorer. på vissa trycker man bara på ''prt sc' knappen där uppe, på vissa ska man trycka på prt sc och shift. sen ska man öppna paint och trycka på klistra in.

speech!

13 maj, 2012 16:53

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Ginny00:
Hur sparar man? Dx

man print screenar. det gör man olika på olika datorer. på vissa trycker man bara på ''prt sc' knappen där uppe, på vissa ska man trycka på prt sc och shift. sen ska man öppna paint och trycka på klistra in.

Ookej. Det gick i alla fall(Med Print Screen xD)
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F16a8tc2.jpg
Skyrose

13 maj, 2012 16:54

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Ginny00:
Hur sparar man? Dx

man print screenar. det gör man olika på olika datorer. på vissa trycker man bara på ''prt sc' knappen där uppe, på vissa ska man trycka på prt sc och shift. sen ska man öppna paint och trycka på klistra in.

Ookej. Det gick i alla fall(Med Print Screen xD)
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F16a8tc2.jpg
Skyrose

awesome =)

speech!

13 maj, 2012 16:55

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Jag är så med!
Det här är mycket roligare än min läxa... O.O

13 maj, 2012 17:09

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Jag är så med!
Det här är mycket roligare än min läxa... O.O

HAHA TWINSOUL
Jag ska också göra läxan men sitter och gör ponys

13 maj, 2012 17:11

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Jag är så med!
Det här är mycket roligare än min läxa... O.O

AWESOME x'D

speech!

13 maj, 2012 17:12

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av DeathDownAlex:
Jag är så med!
Det här är mycket roligare än min läxa... O.O

HAHA TWINSOUL
Jag ska också göra läxan men sitter och gör ponys

*High five*

Nyhetsartiklar och franska uppsatser får vänta! XD

--
Här är mitt bidrag!

Jag har inen aning om hur de där märkena ska sitta... så nu sitter det som det sitter...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F65qwk1.png

13 maj, 2012 17:13

1 2 3 4 5 ... 9 10 11

Forum > Off Topic > The Pony Pageant

Du får inte svara på den här tråden.