The Pony Pageant
Forum > Off Topic > The Pony Pageant
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag är med, gör min strax
13 maj, 2012 16:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
13 maj, 2012 16:40 |
|
Ginny00
Elev |
Hur sparar man? Dx
13 maj, 2012 16:49 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ginny00: Hur sparar man? Dx man print screenar. det gör man olika på olika datorer. på vissa trycker man bara på ''prt sc' knappen där uppe, på vissa ska man trycka på prt sc och shift. sen ska man öppna paint och trycka på klistra in. speech! 13 maj, 2012 16:53 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ginny00: Hur sparar man? Dx man print screenar. det gör man olika på olika datorer. på vissa trycker man bara på ''prt sc' knappen där uppe, på vissa ska man trycka på prt sc och shift. sen ska man öppna paint och trycka på klistra in. Ookej. Det gick i alla fall(Med Print Screen xD) ![]() Skyrose 13 maj, 2012 16:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Ginny00: Hur sparar man? Dx man print screenar. det gör man olika på olika datorer. på vissa trycker man bara på ''prt sc' knappen där uppe, på vissa ska man trycka på prt sc och shift. sen ska man öppna paint och trycka på klistra in. Ookej. Det gick i alla fall(Med Print Screen xD) ![]() Skyrose awesome =) speech! 13 maj, 2012 16:55 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag är så med!
Det här är mycket roligare än min läxa... O.O 13 maj, 2012 17:09 |
|
Ginny00
Elev |
HAHA TWINSOUL Jag ska också göra läxan men sitter och gör ponys 13 maj, 2012 17:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
AWESOME x'D speech! 13 maj, 2012 17:12 |
|
DeathDownAlex
Elev |
*High five* Nyhetsartiklar och franska uppsatser får vänta! XD -- Här är mitt bidrag! Jag har inen aning om hur de där märkena ska sitta... så nu sitter det som det sitter... ![]() 13 maj, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen