Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dramione lovestory

Forum > Fanfiction > Dramione lovestory

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


meer

20 maj, 2012 11:08

Borttagen

Avatar


Kapitel 5 ( ett minne)

Första gången Hermione kysste Draco var somsagt under bådas 4e år på Hogwarts. De satt i ”Vid behov rummet” i flera timmar och bara kysstes, pratade och myste.

”Jag lovar Hermione, inget av det jag någonsin sagt har varit meningen, INGENTING Hermione, snälla lyssna” hade Draco sagt ”Jag älskar dig, jag har älskat dig sedan första gången jag såg dig”

”Me..n, Men Draco? Om du nu älskar mig, varför är du tillsammans med Pansy? ”
Draco tittade förvånat på Hermione, juste han var ju tillsammans med Pansy.
”Jag älskar dig också, men jag är inte säker, inte säker på om detta kommer att funka, jag menar… Om VI kommer att funka?”, Hermione tittade rakt in i Draco's vackra ögon när hon sa det.

Sen hade Draco gråtit. Draco, han var inte lika stark som alla trodde att han var. Han hade gråtit framför Hermione, hans livs kärlek, som han kallade Hermione.
Sen hade Hermione och Draco kyssts. Draco’s första kyss. Hermione’s första kyss. Och den var fantastisk, Draco var fantastisk, Hermione var fantastisk, allting var fantastiskt.

Dagen efter såg Hermione Draco hångla med Pansy. Hermione kunde inte ens beskriva känslan för Ginny, Hermione’s bästa vän. Det gick bara inte.

Hur kunde Draco göra något sånt mot henne?

”Jag lovar, det var hon som kysste mig, SNÄLLA HERMIONE, FÖRLÅT MIG”, Hermione och Draco satt i ”Vid behov rummet” dagen efter att Hermione hade sett Draco kyssa Pansy.

Hermione ställde sig upp och började sakta gå mot dörren. Hon var sårad, krossad, förstörd.

”MEN JAG LOVAR, SNÄLLA FÖRLÅT MIG, HERMIONE SNÄLLA” Skrek Draco.

Han kunde inte göra mer, hon skulle aldrig förlåta honom.



Alltså skriv gärna om något var typ mindre bra så kan jag fixa sånt !

20 maj, 2012 12:57

Borttagen

Avatar


Jättebra!

Kan du skriva längre?

20 maj, 2012 13:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jättebra!

Kan du skriva längre?


Aaa !!! Ska göra det, kapitlet jag håller på med nu vill jag ska bli mycket längre, men här hade jag dålig fantasi, början tycker jag alltid är jobbigast att skriva

20 maj, 2012 13:10

Borttagen

Avatar


Yeey

20 maj, 2012 13:10

Borttagen

Avatar


braaa!!!

20 maj, 2012 13:24

Borttagen

Avatar


Bravo!!

20 maj, 2012 17:11

amanda1104
Elev

Avatar


Super

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

20 maj, 2012 19:01

Borttagen

Avatar


Jättebra

bevakar

20 maj, 2012 19:25

Borttagen

Avatar


När kommer det mer?

28 jul, 2012 11:09

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > Dramione lovestory

Du får inte svara på den här tråden.