Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 4 5 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Men det var bra Det känns däremot lite skumt det Ginny sa... Alltså det är ju sant, men jag kommer inte ihåg att Ginny var sån i böckerna/filmerna Men det är kul att du ändrar lite på det! Fortsätt gärna snart


Tack, just nu så har jag inte tid att skriva, kommer nog inte ha det någon gång idag heller. och sen så imorgon kan jag inte heller skriva. Men på söndag då skriver jag

Haha, okej Men det kommer i alla fall!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

11 maj, 2012 16:48

onlyoliviaa
Elev

Avatar


bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

11 maj, 2012 18:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av onlyoliviaa:
bra
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Men det var bra Det känns däremot lite skumt det Ginny sa... Alltså det är ju sant, men jag kommer inte ihåg att Ginny var sån i böckerna/filmerna Men det är kul att du ändrar lite på det! Fortsätt gärna snart


Tack, just nu så har jag inte tid att skriva, kommer nog inte ha det någon gång idag heller. och sen så imorgon kan jag inte heller skriva. Men på söndag då skriver jag

Haha, okej Men det kommer i alla fall!


Hinner nog tyvärr inte skriva idag heller för jag har ett dumt prov jag måste plugga till

13 maj, 2012 16:27

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av onlyoliviaa:
bra
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Men det var bra Det känns däremot lite skumt det Ginny sa... Alltså det är ju sant, men jag kommer inte ihåg att Ginny var sån i böckerna/filmerna Men det är kul att du ändrar lite på det! Fortsätt gärna snart


Tack, just nu så har jag inte tid att skriva, kommer nog inte ha det någon gång idag heller. och sen så imorgon kan jag inte heller skriva. Men på söndag då skriver jag

Haha, okej Men det kommer i alla fall!


Hinner nog tyvärr inte skriva idag heller för jag har ett dumt prov jag måste plugga till

Vad synd... Men bra att du säger till

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

13 maj, 2012 16:27

Borttagen

Avatar


braaa!!!♥♥♥

13 maj, 2012 16:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
braaa!!!♥♥♥


Tack!!!♥♥♥

Här kommer nästa kapitel.

Kapitel 7
Bara en, endaste lektion kvar och kvällsmat sen får jag träffa Tommy igen, tänker Natarza när hon går mott lektionen i trollformellära.
När hon kommer in i klassrummet så sitter alla redan vid sina bänkar. Natarza letar med blicken efter Nicole men hon sitter redan bredvid nån. En slytherinare med ljust hår. Natarza känner igen henne från sovsalen.
Natarza sätter sig på den enda platsen som är ledig, bredvid en huffelpuffare. Det är dom som dom har lektionen med.
Natarza är nära på att somna på lektionen när Flitiwick( tror det stavas så)pratarpå om ämnet.
Inte lika illa som trollkonsthistoria men ändå tråkigt, tänker Natarza.
- Nu är lektionen slut, säger professor Flitiwick( tror det stavas så.)
Äntligen, tänker Natarza och plockar ihop sina saker.
Natarza går ut från klassrummet med sina böcker i handen.
Natarza går mot slytherins sällskapsrum för att lämna sina böcker i sovsalen.
- Natarza! Vänta, skriker Nicole bakom Natraza. Ntarza stnnar och väntar in Nicole.
- Var va du förut, jag såg dig inte nånstans?, frågar Nicole.
- Äh..Ingenstans, säger Natarza.
- Vad gjorde du då?, frågar Nicole.
- Ingenting, säger Natarza.
- Så du menar att du gjorde ingenting ingenstans?, frågar Nicole.
- Men fatta själv jag gjorde inget speciellt, säger Natarza och springer därifrån.
När hon har kommit in i sällskapsrummet så springer hon in till sovsalen, och lägger alla böcker på sin säng.
Sen så går hon därifrån för att gå till stora salen.
När hon har kommit till ingången till stora salen, så ser ntarza Tommy sitta vid ravenclaw bordet.
Fan, vad snygg han är, tänker Natarza.
Tommy kollar upp på Natarza och ler mot henne Natarza ler tillbaka och blir stående i ingången.
- och hur länge hade du tänkt att stå här då?, frågar en välbekant röst bakom Natarza. Det är Draco.
- Eh....Jag ska gå in nu säger Natarza och skyndar sig in. När hon har satts sig ner vid slytherinbordet så tar hon för sig va maten.
- Vem är det du ler åt helle tiden?, frågar Draco som också satt sig ner.
- Ehh. ingen, säger Natarza. Och kollar ner i tallriken.
Bara han inte ser att jag ljuger, tänker Natarza.


14 maj, 2012 16:01

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-14 kl. 18:59
Antal ändringar: 2

Majis
Elev

Avatar


Jättebra!
Du råkade göra ett slarvfel, när Nicole sa en sak råkade du skriva att Natarza sa det Jaja! Sak samma
Men jag kom på en sak som skulle kanske vara lite rolig. Om Draco frågar det igen om vem hon ler mot kan hon bli nervös och svara en lärare. Då frågar Draco vem och då blir hon ännu mer nervös, svarar den fösta hon ser och det är typ nån hemsk lärare som typ Binn xD Nån som Draco verkligen hatar, kanske Hagrid!
Haha, kanske bara jag som tycker det skulle vara roligt, men jaja!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

14 maj, 2012 17:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Jättebra!
Du råkade göra ett slarvfel, när Nicole sa en sak råkade du skriva att Natarza sa det Jaja! Sak samma
Men jag kom på en sak som skulle kanske vara lite rolig. Om Draco frågar det igen om vem hon ler mot kan hon bli nervös och svara en lärare. Då frågar Draco vem och då blir hon ännu mer nervös, svarar den fösta hon ser och det är typ nån hemsk lärare som typ Binn xD Nån som Draco verkligen hatar, kanske Hagrid!
Haha, kanske bara jag som tycker det skulle vara roligt, men jaja!


Tack, vilken rolig sak att skriva om det ska jag VERKLIGEN skriva om för jag tycker också att det skulle va roligt. Så tack så mycket för tipset.

14 maj, 2012 18:55

Majis
Elev

Avatar


^
Oh! Vad roligt!!!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

14 maj, 2012 19:03

Borttagen

Avatar


BRA

14 maj, 2012 21:15

1 2 3 4 5 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.