Status "fylla år"
Forum > Mugglarportalen > Status "fylla år"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Åhh!Tack! Skrivet av Borttagen: Men då får dem skynda sig!Jag fyller imorgon Grattis i förskott! Varsågod
8 maj, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
Tyvärr, kommer de förmodligen inte att hinna att fixa det!
De har ju spelet att fixa! 8 maj, 2012 16:29 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
8 maj, 2012 16:59 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har annars tänkt på att de kunde ha någon ruta där det står vilka som fyller år för dagen
11 maj, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Uggle posta Erfa om det! Vilken bra idè!
11 maj, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Det var ju också en bra ide!Jag har annars tänkt på att de kunde ha någon ruta där det står vilka som fyller år för dagen 11 maj, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En jättebra idé då kan man ju gratta alla!Skrivet av Ginny00: Det var ju också en bra ide! Jag har annars tänkt på att de kunde ha någon ruta där det står vilka som fyller år för dagen 11 maj, 2012 20:05 |
|
Alfrida
Elev |
Ja det är verkligen en bra ide har någon frågat Erfa?
hogwartsforever!!t 11 maj, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alfrida: Nej, det tror jag inte, och föressten så har han mycket att göra! Ja det är verkligen en bra ide har någon frågat Erfa? 11 maj, 2012 21:20 |
|
Alfrida
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alfrida: Nej, det tror jag inte, och föressten så har han mycket att göra! Ja det är verkligen en bra ide har någon frågat Erfa? Ja antagligen men om han vet om det kanske han i alla fall kann fixa det om ett långt tag när han har mer tid. För om han inte vet om det så lär det inte bli av på väääldigt länge hogwartsforever!!t 11 maj, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen