Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Status "fylla år"

Forum > Mugglarportalen > Status "fylla år"

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
ginnyw123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Men då får dem skynda sig!Jag fyller imorgon

Grattis i förskott!
Åhh!Tack!

Varsågod

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

8 maj, 2012 15:53

Borttagen

Avatar


Tyvärr, kommer de förmodligen inte att hinna att fixa det!
De har ju spelet att fixa!

8 maj, 2012 16:29

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Bra ide !

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

8 maj, 2012 16:59

Ginny00
Elev

Avatar


Jag har annars tänkt på att de kunde ha någon ruta där det står vilka som fyller år för dagen

11 maj, 2012 17:25

Borttagen

Avatar


Uggle posta Erfa om det! Vilken bra idè!

11 maj, 2012 18:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag har annars tänkt på att de kunde ha någon ruta där det står vilka som fyller år för dagen
Det var ju också en bra ide!

11 maj, 2012 19:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Jag har annars tänkt på att de kunde ha någon ruta där det står vilka som fyller år för dagen
Det var ju också en bra ide!
En jättebra idé då kan man ju gratta alla!

11 maj, 2012 20:05

Alfrida
Elev

Avatar


Ja det är verkligen en bra ide har någon frågat Erfa?

hogwartsforever!!t

11 maj, 2012 21:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alfrida:
Ja det är verkligen en bra ide har någon frågat Erfa?
Nej, det tror jag inte, och föressten så har han mycket att göra!

11 maj, 2012 21:20

Alfrida
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Alfrida:
Ja det är verkligen en bra ide har någon frågat Erfa?
Nej, det tror jag inte, och föressten så har han mycket att göra!

Ja antagligen men om han vet om det kanske han i alla fall kann fixa det om ett långt tag när han har mer tid. För om han inte vet om det så lär det inte bli av på väääldigt länge

hogwartsforever!!t

11 maj, 2012 21:23

1 2 3 4 5

Forum > Mugglarportalen > Status "fylla år"

Du får inte svara på den här tråden.