Tom Felton
Forum > Harry Potter > Tom Felton
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LovisaDOBBY
Elev |
Jag tycker han spelar draco jättebra men jag gillar han inte
ONLY I CAN LIVE FOREVER!♆ 6 maj, 2012 19:38 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Ginny.Weasley..: Finns det någon "tråd" som handlar om Tom Felton? Vad tycker ni om honom? Är han bra som Draco Malfoy? Jag är väldigt nyfiken på era svar, motivera gärna varför ni tycker som ni gör Jag tycker inte om honom när han spelar Draco. Tycker han är ruskigt ful då xD Men Tom Felton i sig är skiit snygg! Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 6 maj, 2012 21:48 |
|
Ginny.Weasley..
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ginny.Weasley..: Finns det någon "tråd" som handlar om Tom Felton? Vad tycker ni om honom? Är han bra som Draco Malfoy? Jag är väldigt nyfiken på era svar, motivera gärna varför ni tycker som ni gör Jag tycker inte om honom när han spelar Draco. Tycker han är ruskigt ful då xD Men Tom Felton i sig är skiit snygg! Tom Felton är ju skitsöt när han spelar Draco!!! 11 maj, 2012 22:28 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Ginny.Weasley..: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ginny.Weasley..: Finns det någon "tråd" som handlar om Tom Felton? Vad tycker ni om honom? Är han bra som Draco Malfoy? Jag är väldigt nyfiken på era svar, motivera gärna varför ni tycker som ni gör Jag tycker inte om honom när han spelar Draco. Tycker han är ruskigt ful då xD Men Tom Felton i sig är skiit snygg! Tom Felton är ju skitsöt när han spelar Draco!!! Tja ibland Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 12 maj, 2012 11:13 |
|
SummerQueen
Elev |
Ja, han spelar han jättebra, till utseende och till sättet
SummerQueen 13 maj, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Jag har alltid gillat Tom Felton! Han är perfekt i rollen som Draco! ♥
13 maj, 2012 18:08 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Tom Felton är en av mina favorit skådisar
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
13 maj, 2012 18:09 |
|
MystiqueRed
Elev |
Han är en perfekt Draco! Han ÄR Draco!
21 maj, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Han spelar Draco väldigt bra. Han bara passar som honom.
21 maj, 2012 15:30 |
|
Hermia
Elev |
Tom Felton gör Draco himla bra, faktist perfekt, man ser lixom direkt, det där är Draco
Once a MADling, always a MADling 21 maj, 2012 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen