Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I.S.K

Forum > Fanfiction > I.S.K

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
snape02
Elev

Avatar


mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mugglarportalen är bäst

3 jun, 2012 12:48

Borttagen

Avatar


OJ!!!!!,kom plötsligt på att jag ej har skrivit sen i maj
-------------------------------------------------------------------------
Kapitel 8
efter alla in köpen gick vi till den läckrande kitteln
där jag beställde ernhörnings filé med draksås & potatis,Albus tog samma som jag & Scorpius tog Kyckling spett & Severus tog bakad potatis
,Allting var jätte gott,men sen hände en konstig sak
,Severus sa "mamma får jag smaka din mat?""men du kan väl inte äta sånt kött?"
sa jag"vi får väl se"Sa han triumferande
&så högg han in "mm,det var SUPER gott",jag & Scorpius bara stirrade på med uppspärrade ögon"vad har hänt?,ni ser ut som ni har sett en blandning av
en hippogriff & en kentaur"
,"nej sev,med det är bara det att ernhörnings filé är så annorlunda smak så de som tillock med älskar olika smaker
brukar inte gilla det föräns i 11 års åldern"sa jag"men mamma, nu pratar vi om något annat tycker jag,vad sägs om att prata om skolan,vilka elev hem finns det?och vilket tror ni jag kommer att hamna i,okej"sa severus"visst,de sex elevhemen är ,gryffindor ,dumbeldor,hufflepuff,ravenclaw,slyterin & snape..."
"det är väl Snape jag har fått mitt namn efter"avbröt severus mig"ja det är det,nåväl över till den andra frågan,jag tror du kommer att hamna eller du måste hamna i ravenclaw eller slytherin eftersom vi är i de elevhemen,men sen när du fyller 11 kommer du nog att kunna hamna i snape okså


inte så långt men jag hoppas att det var bra endå

15 jun, 2012 19:19

Detta inlägg ändrades senast 2012-06-16 kl. 22:15
Antal ändringar: 1

snape02
Elev

Avatar


bra

mugglarportalen är bäst

16 jun, 2012 12:29

amanda1104
Elev

Avatar


Ny läsare jättebra men den kan vara lite förvirrande ibland.

Skriv te.x.

"Mamma kan vi gå till George och Angelas affär?"
"Ja det kan vi".

Det kan vara lite enklare att förstå då

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

17 jun, 2012 12:14

Fladden
Elev

Avatar


Vad duktig du är gullplutt! Jag väntar spänt på fortsättningen!

19 jun, 2012 13:42

Detta inlägg ändrades senast 2012-06-19 kl. 17:01
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


^Idunblumdum inte här på mugglis

19 jun, 2012 15:58

Fladden
Elev

Avatar


Det var ju inte ens ditt riktiga namn... men bättre nu? När kommer nästa kapitel?

19 jun, 2012 17:02

Borttagen

Avatar


När jag har en dator att vara på tänker jag skriva olika mallar till varje person (lånar mammas mobil just nu)

19 jun, 2012 17:13

Vlodemort
Elev

Avatar


SKRIVSKRIVSKRIVSKIV MER!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.comicvine.com%2Fuploads%2F11%2F117816%2F2216490-voldemort01.jpg

26 jun, 2012 12:51

Borttagen

Avatar


här kommer lillys mall,skriver alla andras sen när jag orkar


Namn: Lilly
Ålder: har precis fyllt 16
Familj: Mamma ginny,pappa Harry,pojkvän scorpius son severus brorsa albus en tlll brorsa som heter james
elevhem:RAVENCLAW
I.S.K status: grundare & chef

27 jun, 2012 21:03

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > I.S.K

Du får inte svara på den här tråden.