I.S.K
Forum > Fanfiction > I.S.K
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
snape02
Elev |
mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mugglarportalen är bäst 3 jun, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
OJ!!!!!,kom plötsligt på att jag ej har skrivit sen i maj
------------------------------------------------------------------------- Kapitel 8 efter alla in köpen gick vi till den läckrande kitteln där jag beställde ernhörnings filé med draksås & potatis,Albus tog samma som jag & Scorpius tog Kyckling spett & Severus tog bakad potatis ,Allting var jätte gott,men sen hände en konstig sak ,Severus sa "mamma får jag smaka din mat?""men du kan väl inte äta sånt kött?" sa jag"vi får väl se"Sa han triumferande &så högg han in "mm,det var SUPER gott",jag & Scorpius bara stirrade på med uppspärrade ögon"vad har hänt?,ni ser ut som ni har sett en blandning av en hippogriff & en kentaur" ,"nej sev,med det är bara det att ernhörnings filé är så annorlunda smak så de som tillock med älskar olika smaker brukar inte gilla det föräns i 11 års åldern"sa jag"men mamma, nu pratar vi om något annat tycker jag,vad sägs om att prata om skolan,vilka elev hem finns det?och vilket tror ni jag kommer att hamna i,okej"sa severus"visst,de sex elevhemen är ,gryffindor ,dumbeldor,hufflepuff,ravenclaw,slyterin & snape..." "det är väl Snape jag har fått mitt namn efter"avbröt severus mig"ja det är det,nåväl över till den andra frågan,jag tror du kommer att hamna eller du måste hamna i ravenclaw eller slytherin eftersom vi är i de elevhemen,men sen när du fyller 11 kommer du nog att kunna hamna i snape okså inte så långt men jag hoppas att det var bra endå 15 jun, 2012 19:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-16 kl. 22:15
|
|
snape02
Elev |
bra
mugglarportalen är bäst 16 jun, 2012 12:29 |
|
amanda1104
Elev |
Ny läsare jättebra men den kan vara lite förvirrande ibland.
Skriv te.x. "Mamma kan vi gå till George och Angelas affär?" "Ja det kan vi". Det kan vara lite enklare att förstå då Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 jun, 2012 12:14 |
|
Fladden
Elev |
Vad duktig du är gullplutt! Jag väntar spänt på fortsättningen!
19 jun, 2012 13:42
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-19 kl. 17:01
|
|
Borttagen
|
^Idunblumdum inte här på mugglis
19 jun, 2012 15:58 |
|
Fladden
Elev |
Det var ju inte ens ditt riktiga namn... men bättre nu? När kommer nästa kapitel?
19 jun, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
När jag har en dator att vara på tänker jag skriva olika mallar till varje person (lånar mammas mobil just nu)
19 jun, 2012 17:13 |
|
Vlodemort
Elev |
26 jun, 2012 12:51 |
|
Borttagen
|
här kommer lillys mall,skriver alla andras sen när jag orkar
Namn: Lilly Ålder: har precis fyllt 16 Familj: Mamma ginny,pappa Harry,pojkvän scorpius son severus brorsa albus en tlll brorsa som heter james elevhem:RAVENCLAW I.S.K status: grundare & chef 27 jun, 2012 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen