Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny488
Elev |
Jag hade viljat ha en knizzlare(stav) eller en fågel fenix
17 maj, 2012 17:35 |
|
Poison
Elev |
17 maj, 2012 17:37 |
|
Weasley
Elev |
uggla såklart!
17 maj, 2012 17:41 |
|
Lemon
Elev |
En drake, en hippogriff eller en uggla. Svårt! Drakar är ju olagliga och hippogriffer stor. Uggla får det bli.
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 17 maj, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
En skrynkelhornad snorkacka.
17 maj, 2012 19:16 |
|
Ginny!!!!
Elev |
17 maj, 2012 19:17 |
|
madeleinegranger
Elev |
Som Krumben, en blandning mellan en knizzlare och katt! ÄLSKAR katter och kommer antagligen älska en med lite magisk touch också
17 maj, 2012 19:25 |
|
tove granger
Elev |
Kanske en pygmeepuff.
vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 17 maj, 2012 19:29 |
|
Fillish
Elev |
17 maj, 2012 19:31 |
|
JosefinFini
Elev |
Det finns många som jag skulle vilja ha, men de som jag helst vill är nog
Fenix Drake Pygmépuff Knizzlare Hippogriff Kan man välja uggla och katt så skulle jag vilja det också, katten skulle vara som Krumben; häften katt hälften knizzlare ![]()
17 maj, 2012 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen