Harry Potters år innan Hogwarts [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potters år innan Hogwarts [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tjejigadia
Elev |
8 okt, 2012 18:28 |
|
VoldemortLovesDobby
Elev |
Skrivet av tjejigadia: när kommer mer? Du borde inte skämta om folk som stammar på din signatur. Det är mobbning och olagligt och straffbart. 8 okt, 2012 18:29 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av VoldemortLovesDobby: Skrivet av tjejigadia: när kommer mer? Du borde inte skämta om folk som stammar på din signatur. Det är mobbning och olagligt och straffbart. det är ju inte ens jag som säger så. Jag skämtar inte om det.
8 okt, 2012 18:32 |
|
VoldemortLovesDobby
Elev |
Skrivet av tjejigadia: Skrivet av VoldemortLovesDobby: Skrivet av tjejigadia: när kommer mer? Du borde inte skämta om folk som stammar på din signatur. Det är mobbning och olagligt och straffbart. det är ju inte ens jag som säger så. Jag skämtar inte om det. Så du för bara vidare andras mobbning? 8 okt, 2012 18:34 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av VoldemortLovesDobby: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av VoldemortLovesDobby: Skrivet av tjejigadia: när kommer mer? Du borde inte skämta om folk som stammar på din signatur. Det är mobbning och olagligt och straffbart. det är ju inte ens jag som säger så. Jag skämtar inte om det. Så du för bara vidare andras mobbning? Så du menar att William mobbar? Du vet väl att det är från lilla bloggen?
8 okt, 2012 18:36 |
|
VoldemortLovesDobby
Elev |
Skrivet av tjejigadia: Skrivet av VoldemortLovesDobby: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av VoldemortLovesDobby: Skrivet av tjejigadia: när kommer mer? Du borde inte skämta om folk som stammar på din signatur. Det är mobbning och olagligt och straffbart. det är ju inte ens jag som säger så. Jag skämtar inte om det. Så du för bara vidare andras mobbning? Så du menar att William mobbar? Du vet väl att det är från lilla bloggen? Jag bryr mig inte om källan. Jag bryr mig om offren. 8 okt, 2012 18:37 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Skrivet av tjejigadia: när kommer mer? Vad har hänt med mänskligheten? fyfan att du behandlar dina medmänniskor sådär. Ingen medkänsla eller? Är respektlöst. Jag är besviken på dig...
8 okt, 2012 18:37 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av DobbyLovesVoldemort: Skrivet av tjejigadia: när kommer mer? Vad har hänt med mänskligheten? fyfan att du behandlar dina medmänniskor sådär. Ingen medkänsla eller? Är respektlöst. Jag är besviken på dig... Hörrni, det här hör inte till ämnet. om ni vill fortsätta diskutera saken, gör det i ugglepost eller något. 8 okt, 2012 20:12 |
|
Viethina
Elev |
Det kommer inte komma mer för att användaren är borttagen som ni kanske ser
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 8 okt, 2012 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen