Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En lista även på dem äckligaste smakerna

Forum > Mugglarportalen > En lista även på dem äckligaste smakerna

1 2 3 4
Användare Inlägg
DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bara jag som var lyckligast i världen när jag fick en böna med Voldemortsmak?

Oh nej. Det är den godaste smaken!

När jag fick den första gången jag köpte bönor blev jag helt lyrisk.

5 nov, 2012 14:36

1 2 3 4

Forum > Mugglarportalen > En lista även på dem äckligaste smakerna

Du får inte svara på den här tråden.