Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

1 2 3 4 5 ... 26 27 28
Användare Inlägg
MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
JA FÖR FAN. Ska eventuellt inhysa en stockholmare hos mig då men hon klarar sig säkert så bra själv!

JAMEN DET E BRAAAAA BARRA!

Skrivet av Alice...:
Jag vill komme, hur lång tid tar det att komme dit från sthlm?
och jag måste hem sen efter då, när slutar det ca?

ca... 45 min med tåg kanske? eller mindre, 35 kanske Får fråga Miyuki om tider och sånt.

Och ni annat folk som kan/tror att ni kan komma, DET E BRA!

wolfstar deserved better.

22 apr, 2012 20:38

Borttagen

Avatar


Alice...: När vi uppsalabor åkte till Stockholmis senast tog det en timme, men det finns dyrare tåg som går fortare :3

Det med tider och sånt har de inte släppt än så jag är rädd att jag inte kan komma med det försän om en-två veckor.

Funderar även på om vi ska ha en mugglisträff däremellan också då vi bara kan flumma runt på stan och kanske köra duellering i Botaniska trädgården (FTW!!), MonsterCookie, hur låter det förslaget?

22 apr, 2012 20:42

MonsterCookie
Elev

Avatar


^THAT SOUNDS TOTALLY FUCKING AWESOME RONJISH! vi kör på det!

wolfstar deserved better.

22 apr, 2012 20:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
^THAT SOUNDS TOTALLY FUCKING AWESOME RONJISH! vi kör på det!


Vilket datum? :3

22 apr, 2012 20:45

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alice...: När vi uppsalabor åkte till Stockholmis senast tog det en timme, men det finns dyrare tåg som går fortare :3

Det med tider och sånt har de inte släppt än så jag är rädd att jag inte kan komma med det försän om en-två veckor.

Funderar även på om vi ska ha en mugglisträff däremellan också då vi bara kan flumma runt på stan och kanske köra duellering i Botaniska trädgården (FTW!!), MonsterCookie, hur låter det förslaget?

oj! det kostar typ bara 150 kr t.o.r O.O
JAG KOMMER!!
jag kommer börja åka till uppsala oftare

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

22 apr, 2012 20:47

Borttagen

Avatar


Alice... OMG, OMG.. OMG, JAG ORKAR INTE VÄNTA TILL MUGGLISTRÄFFEN NU,

DÅ FÅR DU TRÄFFA MIN OVANLIGT KORTA MAN OCKSÅ! :3

22 apr, 2012 20:49

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alice... OMG, OMG.. OMG, JAG ORKAR INTE VÄNTA TILL MUGGLISTRÄFFEN NU,

DÅ FÅR DU TRÄFFA MIN OVANLIGT KORTA MAN OCKSÅ! :3

jag har redan träffat honom

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

22 apr, 2012 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alice...:
Skrivet av Borttagen:
Alice... OMG, OMG.. OMG, JAG ORKAR INTE VÄNTA TILL MUGGLISTRÄFFEN NU,

DÅ FÅR DU TRÄFFA MIN OVANLIGT KORTA MAN OCKSÅ! :3

jag har redan träffat honom


..

NÄRDÅÅÅ? O___o #WTF

22 apr, 2012 20:50

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Borttagen:
Alice... OMG, OMG.. OMG, JAG ORKAR INTE VÄNTA TILL MUGGLISTRÄFFEN NU,

DÅ FÅR DU TRÄFFA MIN OVANLIGT KORTA MAN OCKSÅ! :3

jag har redan träffat honom


..

NÄRDÅÅÅ? O___o #WTF

på mugglisträffen XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

22 apr, 2012 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alice...:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Borttagen:
Alice... OMG, OMG.. OMG, JAG ORKAR INTE VÄNTA TILL MUGGLISTRÄFFEN NU,

DÅ FÅR DU TRÄFFA MIN OVANLIGT KORTA MAN OCKSÅ! :3

jag har redan träffat honom


..

NÄRDÅÅÅ? O___o #WTF

på mugglisträffen XD


Vänta..

det gjorde du väl inte? O__o

22 apr, 2012 20:52

1 2 3 4 5 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Du får inte svara på den här tråden.