Japansk häxa [SV]
Forum > Fanfiction > Japansk häxa [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
Jättebra!
Och bara så du vet så heter han Dumbledore^^ Men annars var det jättebra! AlexZz and I are friends 4 ever <3
24 apr, 2012 18:09 |
|
Lokix
Elev |
Jättebra
Todeledo 25 apr, 2012 14:05 |
|
Nadia
Elev |
25 apr, 2012 17:18 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
25 apr, 2012 17:46 |
|
Lemon
Elev |
Skrivet av Greenbloodyrose: Älskar den Fast jag är ett extremt stort fan av Japan och Korea i allmänhet Jag med! Det var faktisgt så jag fick idén! Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 25 apr, 2012 18:28 |
|
Lokix
Elev |
Lemon vilken gullig profilbild du har
Todeledo 25 apr, 2012 19:33 |
|
Lemon
Elev |
Nu är ni väntat och jag hoppas ni gillar kapitlet ni fått vänt på.
Kap 7-Snacket och kärleken Kyoko För tillfället var det två grejer man prata mycket om. Allahelgon och min bok. Att min bok kom tillbaka hände ju för ett tag sedan, men ändå. Alla verkade veta att Erik hade hittat den i Stora Salen. Allahelgona-festen skulle ju bli super kul. Rykten om att Dumbledore hade hyrt några dansande skelett. Jag, Linda och Cissi hade bestämt att vi skulle gå tillsammans, men inte bara det, vi skulle också ta med oss varsin kille. Linda och Cissi hade redan fått varsin kille att gå med. Jag ville helt klart gå med Erik. Men hur frågar en tjej en kille om dem ska på en fest tillsammans? Ska det inte vara killen som frågar? "Kyoko? Kan vi prata?" sa Eriks röst bakom mig. Jag vände mig om, tog fram boken och nicka. "Jag vet inte hur jag ska säga... VILL DU GÅ PÅ FESTEN MED MIG!" ropa han så alla vände sig om och kolla på oss. Jag kolla i boken och nicka och sen var det jag som pratade. "Ja! Men i så fall blir det som en trippel dejt. Linda, Cissi och jag skulle gå tillsammans och dem har två dejter. Och om jag ska vara ärlig hade jag tänkt fråga dig." "Det funkar för mig" sa Erik. När han gick därifrån så läste jag i boken och log. Festen kom allt närmare och närmare. Jag, Linda och Cissi hade (i hemlighet) gått bakom skogsvaktaren, Hagrids, stuga och tagit en fusk titt på pumporna. Dem var så stora att man inte förstod att det var otrolikt att ingen trollat på dem. Stora salen hade nu dekorerats med fladdermöss överallt. Och imorgon skulle jag på dejt med Erik... Förlåt om det blev fel på ordet "dejt" Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 29 apr, 2012 14:11 |
|
Lokix
Elev |
Bra skrivet
Todeledo 29 apr, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
braaaa! mer
29 apr, 2012 15:24 |
|
Nelly1513
Elev |
Jättebra, men jag tycker hon borde ha lärt sig att prata engelska och inte behöva boken hela tiden eftersom det blir lite konstigt om Erik frågar om sånt och hon måste kolla i boken.
Till exempel, om någon hade hotat henne "Säg vad du heter, annars dödar jag dig" och så måste hon kolla i boken för att fatta vad det betydde... -_-" Men suveränt skrivet iaf! AlexZz and I are friends 4 ever <3
29 apr, 2012 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen