HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lou
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lou: Hahahhaa, fin översättning. Svenska språket har i alla fall de riktiga namnen... *De flesta Ja, som Tom Dolder... De ändrade det ju^^ (Fast av en anledning :3) Vilken anledning? Eller nu minns jag.. Jag är en stolt GryffinPuffare <3 29 apr, 2012 23:36 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Lou: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lou: Hahahhaa, fin översättning. Svenska språket har i alla fall de riktiga namnen... *De flesta Ja, som Tom Dolder... De ändrade det ju^^ (Fast av en anledning :3) Vilken anledning? Eller nu minns jag.. Ja, det var ju för att de skulle hitta något som ersatte I am till Ego Sum istället. AlexZz and I are friends 4 ever <3
30 apr, 2012 06:26 |
|
.:Elise:.
Elev |
3 maj, 2012 16:50 |
|
Whya
Elev |
Tror att det var Frakn Wnånting som är Fred egentligen, känns lite (oj, menar extra) konstigt att ändra George till Frank..
3 maj, 2012 16:56 |
|
LauraTree
Elev |
Ärligt, hur tänker de där översättarna egentligen?
Tycker nästan synd om de norska HP-fanen... 3 maj, 2012 17:00 |
|
Othelia
Elev |
3 maj, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
haha. det såg ju jätte mysko ut!
3 maj, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
Hahaha, /avlider.
3 maj, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
hahahahahahhaha
3 maj, 2012 19:34 |
|
Corinne
Elev |
Humlesnurr
Haha, sött Den siste fienden som förintas är döden. 3 maj, 2012 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen