Livet på andra sidan
Forum > Fanfiction > Livet på andra sidan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
22 apr, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
Åh nej dumma bil!!
Ps jätte bra!!!!!!!!! 22 apr, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
JÄTTEBRA!
22 apr, 2012 16:14 |
|
Olivia oooo
Elev |
Haha vet ej kul med smilisar
Och tack tack I miss this place❤️ 22 apr, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Åh nej! (Även om jag vetat vad som skulle hända i en evighet...)
En sak jag hittade Nu satt dum alla 5 i bilen och Harry startade motorn. Dum? Jaja, är man perfektionist så är man. 22 apr, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Det ända jag tänkte på var att man kan skriva de och dem ist för dom, men det är inte så jätteviktigt
22 apr, 2012 18:44 |
|
Olivia oooo
Elev |
Tack tack
Jag märkte det också när jag hade lagt ut det Klantig jag e.... I miss this place❤️ 23 apr, 2012 07:50 |
|
amanda1104
Elev |
HUR KAN MAN VARA SÅ DUM ATT MAN KÖR IN I FAMILJEN POTTER!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 apr, 2012 09:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av amanda1104: HUR KAN MAN VARA SÅ DUM ATT MAN KÖR IN I FAMILJEN POTTER!!!! Jaa, precis! Elakt 23 apr, 2012 15:26 |
|
Olivia oooo
Elev |
Jaa hur kan kan va så DUM(!!!!!!)
I miss this place❤️ 23 apr, 2012 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen