Mugglismärke :D
Forum > Mugglarportalen > Mugglismärke :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stinaa
Elev |
DeathDownAlex
Japp det vore smart men ska jag kanske höra med Erfa eller någon prefekt hur jag ska gå till väga Sant är inte så pysslig av mig
22 apr, 2012 14:47 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^
Kolla med Erfa. om han säger att det är ok att vi använder mugglis så kan vi se hur vi kan göra sen. Jag skulle kunna ta med mig en del pins till Felix felicis då behöver folk ju inte betala frakt. 22 apr, 2012 14:50 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: ^ Kolla med Erfa. om han säger att det är ok att vi använder mugglis så kan vi se hur vi kan göra sen. Jag skulle kunna ta med mig en del pins till Felix felicis då behöver folk ju inte betala frakt. Japp kontaktar honom sen Smart!
22 apr, 2012 15:11 |
|
Linni
Elev |
22 apr, 2012 16:16 |
|
Stinaa
Elev |
Linni kul att du tycker det!!
Har nu skickat ett brev till Erfa om vårt förslag att starta tävling mm
23 apr, 2012 21:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-24 kl. 07:46
|
|
Linni
Elev |
Skrivet av Stinaa: Linni kul att du tycker det!! Har nu skickat ett brev till Erfa om mitt förslag att starta tävling mm Hoppas han gillar iden!
24 apr, 2012 07:09 |
|
Nelly1513
Elev |
Jag tycker faktiskt att det är en jättebra idé!
Men problemet är ju att alla ligger lite utspridda här i Sverige så vi kan ju ha ett märke (som är lätt att göra) och sedan, om man vill, kan man göra det själv! Som om vårt märke är något blixtärr eller något så kan man ju göra sånt på slöjden För övrigt tycker jag att dina idéer verka fantastiska AlexZz and I are friends 4 ever <3
24 apr, 2012 07:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nelly1513: Jag tycker faktiskt att det är en jättebra idé! Men problemet är ju att alla ligger lite utspridda här i Sverige så vi kan ju ha ett märke (som är lätt att göra) och sedan, om man vill, kan man göra det själv! Som om vårt märke är något blixtärr eller något så kan man ju göra sånt på slöjden För övrigt tycker jag att dina idéer verka fantastiska och i flinland! 24 apr, 2012 16:41 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Jag tycker faktiskt att det är en jättebra idé! Men problemet är ju att alla ligger lite utspridda här i Sverige så vi kan ju ha ett märke (som är lätt att göra) och sedan, om man vill, kan man göra det själv! Som om vårt märke är något blixtärr eller något så kan man ju göra sånt på slöjden För övrigt tycker jag att dina idéer verka fantastiska och i flinland! Ja, naturligtvis^^ Glömde bort det :3 AlexZz and I are friends 4 ever <3
24 apr, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Jag tycker faktiskt att det är en jättebra idé! Men problemet är ju att alla ligger lite utspridda här i Sverige så vi kan ju ha ett märke (som är lätt att göra) och sedan, om man vill, kan man göra det själv! Som om vårt märke är något blixtärr eller något så kan man ju göra sånt på slöjden För övrigt tycker jag att dina idéer verka fantastiska och i flinland! Ja, naturligtvis^^ Glömde bort det :3 gör inget! 24 apr, 2012 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen