Draco
Forum > Harry Potter > Draco
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
huffpuff
Elev |
Skrivet av TheHeirOfSlytherin: HEHE, LIIITE gnällig... Jag tycker att han är lite gnällig bara men annars är han okej
14 maj, 2012 18:52 |
|
MystiqueRed
Elev |
OFC!
21 maj, 2012 15:27 |
|
Othelia
Elev |
21 maj, 2012 15:28 |
|
huffpuff
Elev |
21 maj, 2012 20:28 |
|
GodricGryffindore
Elev |
gillar inte hans utseende.
Uggla mig!!! 21 maj, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Han ser väl okej ut
21 maj, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Tja, jag vet inte om jag tycker han är så snygg egentligen... Men jag tycker att Tom spelar ångestfyllde Draco så bra att jag blir lite tänd på honom bara för det.
21 maj, 2012 20:48 |
|
huffpuff
Elev |
23 maj, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
Han e söt
26 maj, 2012 10:05 |
|
Rowenaa
Elev |
kanske lite!!
26 maj, 2012 10:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen