Leandra Glacier och spelet om liv och död~ [THG-fanfic]
Forum > Fanfiction > Leandra Glacier och spelet om liv och död~ [THG-fanfic]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
27 apr, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
JÄTTEBRA!
28 apr, 2012 07:58 |
|
Miss Black
Elev |
29 apr, 2012 18:39 |
|
Tegelsten
Elev |
Kapitel 8.
Det har nu gått en vecka sedan min födelsedag och jag har knappt vågat gå ut. De enda gångerna jag vistats utanför mitt hus är när jag gick och handlade. Ärligt talat, det var lite läskigt. Alla stirrade. Jag försökte desperat gömma min växtranka, men jag tror att de kunde lista ut vem jag var i alla fall. Rykten sprider sig fort. I vilket fall som helst så sitter jag vid mitt köksbord just nu. Mitt huvud vilar på bordet så jag ser ingenting. Lika bra det, för hade jag inte suttit så här hade jag ändå sett suddigt. Tårarna rinner. Jag är sämst. Plötsligt hörs ett ljud, det låter som om någon bankar mot trä. Vänta lite, det är ju en knackning. Knack. Knack. Vem skulle vilja hälsa på mig? Knack. Knack. Knack. "Jag kommer," mumlar jag, men jag tvivlar på om personen där ute hör. Jag ställer mig upp och går långsamt mot dörren. Torkar ögonen. Tar tag i handtaget. Vågar jag öppna? Vem kan det vara? Knack. Knack. Jag måste nog öppna. Dörren gnisslar svagt när den långsamt börjar hamna på glänt. Ett par bruna ögon möter mina. "Hej, Leandra." Att klicka både här och där. 30 apr, 2012 22:13 |
|
Nelly1513
Elev |
30 apr, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
1 maj, 2012 07:33 |
|
Borttagen
|
Awsome!!!!! MERA!
1 maj, 2012 10:17 |
|
Victoire Weasly
Elev |
1 maj, 2012 13:22 |
|
Miss_J
Elev |
Detta är skitbra!! längtar till nästa kapitel
WIT BEYOND MEASURE IS MANS GREATEST TREASURE Spoiler:
Tryck här för att visa! 1 maj, 2012 13:43 |
|
Miss Black
Elev |
1 maj, 2012 15:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen