Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?

Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?

1 2 3 4 5 ... 14 15 16
Användare Inlägg
gurrapotter
Elev

Avatar


Blandning av neville och ron

19 apr, 2012 20:06

huffpuff
Elev

Avatar


Skrivet av Flismos:
Skrivet av huffpuff:
Jag känner mig som sprout... kort tjock, ful....

Du är säkert inte tjock och ful!
joooo! Mycket!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F99%2F41%2Fdb%2F9941dbb339c7ea05d1aa661301159c6a.gif

22 apr, 2012 16:52

Borttagen

Avatar


Känner mig som en blandning av:

Draco , Lucius, Luna , Snape och Bellatrix

22 apr, 2012 17:18

arianasnape
Elev

Avatar


Hermione , luna ginny harry mm och snape så klart

22 apr, 2012 19:08

Borttagen

Avatar


Känner mig som en blandning mellan ginny Harmione och pytte pytte lite Dobby!

22 apr, 2012 20:20

Cake Ravenclaw
Elev

Avatar


Jag känner mig lite som Hermione. För jag bryr mig mycket om skolan. Men jag skulle nog inte vara lika smart som henne!

22 apr, 2012 20:35

Borttagen

Avatar


Känner mig lite som Draco , Ron och Snape

10 maj, 2012 19:56

LauraTree
Elev

Avatar


Lite Hermione och lite Luna och lite Alicia Spinnet...typ

10 maj, 2012 19:58

Clementin
Elev

Avatar


För det mesta känner jag mig väldigt mycket som Hermione. Jag älskar regler, är typ klassens pluggis, älskar böcker mm. Ibland känner jag mig även lite som Luna eller Ginny c:

10 maj, 2012 20:28

StoltaSlytherin
Elev

Avatar


en blandning av , och !

10 maj, 2012 20:29

1 2 3 4 5 ... 14 15 16

Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?

Du får inte svara på den här tråden.