Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gurrapotter
Elev |
Blandning av neville och ron
19 apr, 2012 20:06 |
|
huffpuff
Elev |
22 apr, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Känner mig som en blandning av:
Draco , Lucius, Luna , Snape och Bellatrix 22 apr, 2012 17:18 |
|
arianasnape
Elev |
Hermione , luna ginny harry mm och snape så klart
22 apr, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Känner mig som en blandning mellan ginny Harmione och pytte pytte lite Dobby!
22 apr, 2012 20:20 |
|
Cake Ravenclaw
Elev |
Jag känner mig lite som Hermione. För jag bryr mig mycket om skolan. Men jag skulle nog inte vara lika smart som henne!
22 apr, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Känner mig lite som Draco , Ron och Snape
10 maj, 2012 19:56 |
|
LauraTree
Elev |
Lite Hermione och lite Luna och lite Alicia Spinnet...typ
10 maj, 2012 19:58 |
|
Clementin
Elev |
För det mesta känner jag mig väldigt mycket som Hermione. Jag älskar regler, är typ klassens pluggis, älskar böcker mm. Ibland känner jag mig även lite som Luna eller Ginny c:
10 maj, 2012 20:28 |
|
StoltaSlytherin
Elev |
en blandning av
10 maj, 2012 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen