Why is love soo hard? (sv)
Forum > Fanfiction > Why is love soo hard? (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Ny läsare jättebra!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 apr, 2012 18:52 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
3 maj, 2012 15:27 |
|
Måntass
Elev |
3 maj, 2012 15:34 |
|
AlexZz
Elev |
5 maj, 2012 20:49 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Kapitel 10- The end
UR VOLDEMÅRTENS SYNPUNKT: Voldemort skruvade på sig så mycket så att hans huvud nästan flög av. Detta skulle betyda att han inte skulle kunna ha kärleksaffärer med Neville med flera längre. Men en evighet med Dobby (som egentligen är Habby).... "Ja! Det gör jag!" UR HABBYS SYNPUNKT: Habby strålade av lycka! han strålade så mycket att han bländade Voldemårten. Han bländade så pass mycket att voldermort blev...BLIND!!!!!!!!!!! OMG!!!! fast i bara 10 minuter. Sedan gjorde dom den obrytbara eden! allt gick som planerat! UR DOBBYS PERSPEKTIV: När Dobby kommer in i rummet får han se en hiskelig syn. Habby, gråtandes i ett hörn. Och vackra Voldemort, halft oförstående på soffan. "Jag... buhuuu...är FUL!" skriker Habby. Nu förstår Dobby, något har gått snett. Habby kommer inte bli en Harry igen, polyjuiceelixiret kommer ALDRIG sluta verka. "Vänta lite..." Voldemort hade svårt att formulera ut att han inte förstod varför det fanns två Dobbys så han sa bara; "ju fler desto bättre" ![]() Och det barn, är sagan om hur det verkligen gick till i Harrys liv. Och Dobbys. Och Voldemorts. Det kommer komma epilog om ni är snälla, men annars; Blir det en inte lika bra epilog! Budskap med denna berättelse: 1.Man ska va snäll, som Bamse. 2. Kärlek övervinner allt 3. Kärlek är blå, som Ragnhild sa nån gång. 4. Voldemårtens har inga trosor. Eller kalsipper. 5. Dobby är sexig 6. Ron är gay 7. Ron är kär i Hagrid 8. Harry är en alf 9. Harry är osmart som fick gå om några år 10. J.K Rowling finns inte på riktigt, som tomten. 11. J.K Rowling är tomten... 12. ...Och påskharen... 13. ...Och tandfen... 14. Winky har en sidensnornäsduk, alltså ärn hon rik. 15. Winky heter Ykniw baklänges. 16. Harry+Dobby= Habby 17. Vi ärå alla flummiga SLUT
7 maj, 2012 17:15 |
|
AlexZz
Elev |
7 maj, 2012 18:05 |
|
amanda1104
Elev |
Hahaha
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 maj, 2012 18:15 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
8 maj, 2012 14:01 |
|
Måntass
Elev |
8 maj, 2012 15:48 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Epilog
Nitton år efter händelsen: Dobby, Habby och Voldemort hade gift sig kort efter den obrytbara eden skapades. Efter bröllopet (och smekmånaden...) parade de sig, och så blev Voldemort gravid (oklart vem som var pappan). Dobby, Habby & Voldemort stod nu på perrong nio och trekvart och skulle säga adjö till sina cirka 24 avkommor som skulle anlända till hogwarts samma kväll. Äldst var Mårten, sen kom trillingarna Berthold Dobby jr och Fjärten. Efter dom kom fyrlingarna Snarry, Drarry, Habba och Habbolina. Åttlingarna ettan, tvåan, trean, fyran, femman, sexan, sjuan och åttan kom efter fyrlingarna. Nästan yngst var trillingarna Tripp, Trapp och Trupp. Ännu yngre var trillingarna Piff, Puff och Powerpuffdick. Tvillingarna Tjock och Smock var minstingarna. Och mindre än minst var Hubba & Bubba. Ännu mindre var Faran och Hotet. Men absolut minst var Puttefnask, Fnasket, Fnutte, Putte och Prutte. Dobby, Habby och Voldemort hade inte tid att säga adjö till alla barn så dom bara sprang därifrån även fast vissa inte skulle på tåget. För nu skulle dom hem och föröka sig lite. SLUTET GOTT ALLTING GOTT Ps. I väntan på sina föräldrar åt Hubba upp Bubba ds. Pss. Hubba blev sedan uppäten av Tjock och Smock som började bråka över Hubbas stortå. Dss. Psss. Sen åt Tjock och Smock upp varandra. Dsss.
6 jun, 2012 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen