Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ron vs hermione

Forum > Harry Potter > ron vs hermione

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
lusianna
Elev

Avatar


hermione

Lusianna

9 aug, 2012 19:02

Filifjonkan
Elev

Avatar


Hermione! Hon är min förebild!

evak forever.

9 aug, 2012 19:13

Irah
Elev

Avatar


Åh vad svårt ... jag älskar båda två nästan lika mycket. Men jag tror att jag säger Hermione, men jag vet inte. Om Ron hade dött hade jag nog blivit så arg på J.K. men Hermione är min favorit karaktär efter Severus så jag måste nog säga det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2010%2F206%2F8%2F6%2FAVPS___Look_at_me_by_boabest.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mei06euskn1qdyt3a.gif

9 aug, 2012 22:28

Borttagen

Avatar


Hermione

9 aug, 2012 22:36

Confringo
Elev

Avatar


Skrivet av accioron:
... Mest synd? Ugh, det blir väl mer synd om de som är kvar. Ron och Hermione var ju krafterna som fick Harry att orka ta sig igenom allting. Can't answer that question, tbh.


Du tog mina ord!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9f607wPNM1ra6roho4_250.gif Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814

9 aug, 2012 22:38

Borttagen

Avatar


Hermione

10 aug, 2012 14:55

Zaga
Elev

Avatar


Hermone för det käns som om hon är till störe nytta en ron.

10 aug, 2012 14:58

Borttagen

Avatar


asså jag tycker mest om Ron men det skulle vara like hemskt om Hermione dog oxå. men jag får väl säga Ron Sorry Hermione

10 aug, 2012 15:43

Borttagen

Avatar


ron, tror jag

10 aug, 2012 15:48

Borttagen

Avatar


Kanske Ron

10 aug, 2012 21:03

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > ron vs hermione

Du får inte svara på den här tråden.