ron vs hermione
Forum > Harry Potter > ron vs hermione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lusianna
Elev |
hermione
Lusianna 9 aug, 2012 19:02 |
|
Filifjonkan
Elev |
Hermione! Hon är min förebild!
evak forever. 9 aug, 2012 19:13 |
|
Irah
Elev |
Åh vad svårt ... jag älskar båda två nästan lika mycket. Men jag tror att jag säger Hermione, men jag vet inte. Om Ron hade dött hade jag nog blivit så arg på J.K. men Hermione är min favorit karaktär efter Severus så jag måste nog säga det.
9 aug, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Hermione
9 aug, 2012 22:36 |
|
Confringo
Elev |
Skrivet av accioron: ... Mest synd? Ugh, det blir väl mer synd om de som är kvar. Ron och Hermione var ju krafterna som fick Harry att orka ta sig igenom allting. Can't answer that question, tbh. Du tog mina ord!
Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814
9 aug, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Hermione
10 aug, 2012 14:55 |
|
Zaga
Elev |
Hermone för det käns som om hon är till störe nytta en ron.
10 aug, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
asså jag tycker mest om Ron men det skulle vara like hemskt om Hermione dog oxå. men jag får väl säga Ron
10 aug, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
ron, tror jag
10 aug, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Kanske Ron
10 aug, 2012 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen