Nya kvastarna!
Forum > Mugglarportalen > Nya kvastarna!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Li svarade i en annan tråd. "Ja, det finns bara några exemplar, de har ju slutat tillverka dem!"Men varför är Nimbus 2000 billgare än Silverpilen? Silverpilen är ju en suuupergammal kvast i gämnfört med Nimbus 200 15 apr, 2012 09:13 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: Li svarade i en annan tråd. "Ja, det finns bara några exemplar, de har ju slutat tillverka dem!" Men varför är Nimbus 2000 billgare än Silverpilen? Silverpilen är ju en suuupergammal kvast i gämnfört med Nimbus 200 Ja precis. När saker tas tillbaka till marknaden höjs priset alltid. Ni kan ju gissa vad priset skulle vara på en Nokia 3310 exempelvis!! without something there is no nothing 15 apr, 2012 09:19 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men varför är Nimbus 2000 billgare än Silverpilen? Silverpilen är ju en suuupergammal kvast i gämnfört med Nimbus 200 Ja, det funderade jag på jättemycket! Det är ju mycket bättre! Winter is coming... 15 apr, 2012 10:28 |
|
linnvendela
Elev |
Jag tycker att de var finare förut
Men jag förstår inte, åskviggen är inte förändrad? I alla fall inte min...? Jaha. 15 apr, 2012 10:48 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Sådär var det med min Nimbus först också, men efter ett tag ändrades den
Winter is coming... 15 apr, 2012 10:49 |
|
Parseltongue
Elev |
16 apr, 2012 10:55 |
|
Lupinfan
Elev |
16 apr, 2012 14:38 |
|
9te
Elev |
16 apr, 2012 15:15 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Har aldrig varit så värst intresserad av att köpa en kvast egentligen. För isf vill man ju ha en åskvigg men de är för dyra. Men när jag såg Silverpilen...ah, jag var bara tvungen. ♥
16 apr, 2012 23:22
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-16 kl. 23:39
|
|
Borttagen
|
Jag vet inte hur de såg ut innan men de nya är hur som helst jättesnygga!
16 apr, 2012 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen