Så mycket pengar!
Forum > Mugglarportalen > Så mycket pengar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Varför sälja det så dyrt man köper det ju för 15 siklar eller något sånt!
22 apr, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
Jag såg en som säljde ETT silver kort för 250
8 maj, 2012 17:45 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG!! (Enligt mig ;' Jag såg en som säljde ETT silver kort för 250 Jag skulle aldrig kunna tänka mig att köpa något kort för över femG, men det är ju klart att alla får lägga ut det pris de vill på grejerna. 8 maj, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Jag säljer alltid billigt, och får mina saker sålda väldigt snabbt också. Jag tror att man tjänar på att sälja billigt.
9 maj, 2012 20:36 |
|
saganda
Elev |
Jag tycker att jag tjänar på att sälja mina saker billigt, och de som säljer dyrt och aldrig får sina annonser köpta lär sig förhoppningsvis en läxa.
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 10 maj, 2012 20:05 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Ja, jag har också sett en del, enligt mig, lite väl dyra annonser, som bronskort för 20 g, jag menar, korten kostar ju typ inget i Godisbaronen. Men sen är det ju såklart upp till var och en att bestämma pris och om man vill köpa..men då kan man inte förvänta sig att få sålt lika mycket heller. Som silverkort för 200g..det lär förbli osålt. Men man vet ju aldrig...
Men jag kan tex. betala mer för kort som jag samlar på, men 8g för ett brons är typ max för mig, och 15g för silver. Jag säljer själv alla brons för ca 4g om det inte är nyare kort. Silver säljer jag för lite olika, beroende på om dom är vanliga eller lite mer ovanliga.
11 maj, 2012 12:51 |
|
Clara Darkin
Elev |
26 maj, 2012 14:31 |
|
Oskan
Elev |
Vid de priserna blir utbudet bra mycket större än efterfrågan
"May the force be equal to mass times acceleration" 26 maj, 2012 16:20 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag köper då Harry-kort för 40G, ser inte det som överpris. Men som sagt, det är ju upp till var och en att avgöra hur bra ekonomi man har, hur mycket man vill lägga på ett ovanligt kort!
27 maj, 2012 02:41 |
|
Savi
Elev |
Mina favoriter är när de säljer ett eller två kort för typ 300G. Jo, men det komemr ju alla köpa
27 maj, 2012 03:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen