Hämligheter och familge hemlighetre
Forum > Fanfiction > Hämligheter och familge hemlighetre
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Nej hon är ingen tjuv och du kanske får veta varför i nästa kapitel eller i näst nästa få se om jag kan få in det Näh, men du mena väl rodna? För råna är när man tar saker, som en tjuv Ja ha jag trode du menade när hon var tvungen att gå 30 apr, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Lite kritik!
lite stavfel och lite andra fel, men annars är den bra! 30 apr, 2012 11:26 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lite kritik! lite stavfel och lite andra fel, men annars är den bra! Jo jag vet för min egna dator har inte rätt stavning på nättet så ibland får jag sno mammas datpr när jag ska skriva kapitel 30 apr, 2012 11:30 |
|
EMELESEL
Elev |
Faktiskt ganska kul story!
En liten grej bara, har ju läst att du inte har något rättstavningsprogram på datorn, och jag fattar att man kan stava fel, men det är lite irriterande på namnen Här har du några saker som du kanske kan ha nytta av: (Jag vet att du skrev vissa rätt=)) Bella Swan Edward Cullen Alice Cullen Carlisle Cullen Esme Cullen Jasper Cullen Emmett Cullen Rosalie Cullen Charlie Billy Jacob La Push Forks Och sen så skulle jag råda dig att du läser igenom kapitlen innan du lägger upp dem, eftersom jag har hittat rätt många slarvfel, såsom osalinda istället för Rosalinda, att du har blnandat bokstäverna och liknande. Alla gör ju slarvfel! Men det skulle vara enklare att läsa om du rättade det innan Men som sagt, rolig story! 1 maj, 2012 15:26 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Faktiskt ganska kul story! En liten grej bara, har ju läst att du inte har något rättstavningsprogram på datorn, och jag fattar att man kan stava fel, men det är lite irriterande på namnen Här har du några saker som du kanske kan ha nytta av: (Jag vet att du skrev vissa rätt=)) Bella Swan Edward Cullen Alice Cullen Carlisle Cullen Esme Cullen Jasper Cullen Emmett Cullen Rosalie Cullen Charlie Billy Jacob La Push Forks Och sen så skulle jag råda dig att du läser igenom kapitlen innan du lägger upp dem, eftersom jag har hittat rätt många slarvfel, såsom osalinda istället för Rosalinda, att du har blnandat bokstäverna och liknande. Alla gör ju slarvfel! Men det skulle vara enklare att läsa om du rättade det innan Men som sagt, rolig story! tack att du tycker att den är rolig och då när jag skulle skriva La Push så viste jag att det var fel men jag viste inte redigt hur det skulle stavas och Carlisle viste jag tuvär inte hur det stavades så jag bara gisade 1 maj, 2012 15:59 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av EMELESEL: Faktiskt ganska kul story! En liten grej bara, har ju läst att du inte har något rättstavningsprogram på datorn, och jag fattar att man kan stava fel, men det är lite irriterande på namnen Här har du några saker som du kanske kan ha nytta av: (Jag vet att du skrev vissa rätt=)) Bella Swan Edward Cullen Alice Cullen Carlisle Cullen Esme Cullen Jasper Cullen Emmett Cullen Rosalie Cullen Charlie Billy Jacob La Push Forks Och sen så skulle jag råda dig att du läser igenom kapitlen innan du lägger upp dem, eftersom jag har hittat rätt många slarvfel, såsom osalinda istället för Rosalinda, att du har blnandat bokstäverna och liknande. Alla gör ju slarvfel! Men det skulle vara enklare att läsa om du rättade det innan Men som sagt, rolig story! tack att du tycker att den är rolig och då när jag skulle skriva La Push så viste jag att det var fel men jag viste inte redigt hur det skulle stavas och Carlisle viste jag tuvär inte hur det stavades så jag bara gisade Okej 1 maj, 2012 16:00 |
|
Lida
Elev |
Oj vad roligt med två nya läsare hoppas att ni vill fortsäta att läsa
Kapitel 10 Rosalinda kände av att det skulle vara något konstigt när hon kom hem men om man bor hos en familj med vampyrer kan nog allt hända tänkte hon. Just när Rosalinda skulle slänga av sig sin skinnjacka kom Emmett fram och lyfte upp henne högt över golvet. " Välkomne hem syran" sa Emmett glatt " Jag är inte din syster Emmett och släpner mig" " Ska vi slå vad om det eller? att du inte kommer att bli min syster? " frågade Emmett. Så slog jag till honom. " Aj vad var det bra för" röt Emmett till " Jag skulle bara se om du hade slagit i din skalle och fått järn skakning" sa Jag med ett flin. " Inget kan skada ås, ja alla utom du för det gjorde ont" sa Emmett Fem minuter efter att vårt lilla bråk börjat kom Carlisle ner och sa att vi skulle komma upp till vardagsrummet, När vi kom upp dit satt hela familjen Cullen där. " Nu är det så här Rosalinda att när din mor var här så fick hon ett hals band som gjorde så hon blev vampyr precis när hon ville och jag hade tänkt på det och kom på att vi kunde ge dig ett sådant halsband till dig också, vad tycker du? " frågade Carlisle. " Vist, men kommer jag att vara törstig efter blod?" frågade jag lite bekymrat " Nej det kommer du inte för di blir som os men vi tror att du inte kommer att törsta efter blod" sa Edward. " Bara när du förvandlar dig till baks från vampyr kommer du antingen förlorat något eller fått något" sa Carlise. " Hur menar du?" frågade jag " TEX får du behålla gåvan när du är vanlig eller något anat från vampyrsidan" sa Carlisle " så vill du?" frågade Edward. " Ja.., Ja det vill jag" sa jag lite ner vörts. Edward sprang upp på tredje våningen och när han kom ner hade han en liten ask med sig, när han öppnade asken så låg det där ett guld kedja med ett hjärta. Edward lyfte upp halsbandet och jag lyfte upp mitt långa röda hår så att han kunde sätta fast det där bak. " Vet du hur man säger vampyr på dit språk?" frågade Carlisle. " Ja, det vet jag" sa jag lite undrade. " Bra om du säger det så gör halsbandet så att du blir vampyr" sa Carlisle lunga. Så sa jag det. " Vampye" Tyvärr så hinner jag inte att skriva mer har lite anat att göra men kanske kommer nästa kapitel i morgon eller i helgen 2 maj, 2012 19:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 2 kl. 20:18
|
|
Borttagen
|
bra! ¨mera!
2 maj, 2012 19:16 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Borttagen: bra! ¨mera! Roligt att du tycker om den 2 maj, 2012 19:17 |
|
Majis
Elev |
Det var bra
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 maj, 2012 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen