Familjen Malfoy
Forum > Harry Potter > Familjen Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
@jan; Hahhaa, ja, det var ju där jag lärde mig allt! På Google alltså. Eller, inte direkt på google, men på sidor som google plockade fram åt mig. ;>
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 19:22 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: @jan; Hahhaa, ja, det var ju där jag lärde mig allt! På Google alltså. Eller, inte direkt på google, men på sidor som google plockade fram åt mig. ;> ja så går det till Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 jan, 2011 19:26 |
|
ikka
Elev |
Google är min bästa vän ♥ Wikipedia är också väldigt snäll, men det förstår inte lärarna...
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 19:27 |
|
jan
Elev |
Skrivet av ikka: Google är min bästa vän ♥ Wikipedia är också väldigt snäll, men det förstår inte lärarna... Lärana förstår ju ingert hejdå måste sluta nu ses en annan dag Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 jan, 2011 19:30 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av ikka: Google är min bästa vän ♥ Wikipedia är också väldigt snäll, men det förstår inte lärarna... Lärana förstår ju ingert hejdå måste sluta nu ses en annan dag Inte min mattelärare iaf, han är dålig på att förklara... Hejdå! Okej. Nu ska jag ta tummen ur och hitta ett vettigt ställe att börja på. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 19:33 |
|
soratanaka
Elev |
^ Vettigt ställe att börja på vad? :>
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 19:34 |
|
ikka
Elev |
^Släktträdet jag planerar att göra. Men jag insåg att om jag skriver ut hela namn får inte andra generationen plats på den långa sidan av ett A4-papper så jag försöker komma på en bättre idé. ^^
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 19:42 |
|
soratanaka
Elev |
^ Dude... för hand? Varför inte kopiera ett färdigt släktträd, lägga in det på paint och jobba därifrån? >:
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 19:43 |
|
jan
Elev |
Här är jag igen logade in igen he dwet är så kull Men det är inte roligt attb kopira man ska ju jöra det skälv Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 jan, 2011 19:45 |
|
soratanaka
Elev |
^ Om man ska försöka lägga in andra renblodssläkten kan det vara rätt jobbigt att göra för hand, och dessutom skriva av - om en del av trädet ska vara canon.
Jag själv deformerade bara trädet, lade till karaktärer osv. ;> "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen