F.I.S.A
Forum > Harry Potter > F.I.S.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
huffpuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av huffpuff: ja men fisa gör så hus alferna får bra job och inte som hoss malfoy Inte med, husalferna GILLAR sitt jobb! Men aja... kan ni kolla min och Sosso Potter's blogg? www.luux.bloggplatsen.se
30 apr, 2012 13:28
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-30 kl. 13:29
|
|
Borttagen
|
Dobby gillade sitt jobb !!! Jag har träffat honom !! Men han tyckte att det var liiiiite jobbigt att behöva göra illa sig
30 apr, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
Jag går med!
30 apr, 2012 13:49 |
|
Nathamon
Elev |
1 maj, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
omg en massa mäniskor
1 maj, 2012 17:15 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
1 maj, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
du har skrivit det -.- spama inte
1 maj, 2012 17:21 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
1 maj, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
du nspamar duär redan medlem O_O och så sa du "jag spamar " till mej
1 maj, 2012 17:23 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: du nspamar duär redan medlem O_O och så sa du "jag spamar " till mej Du vet väll att vi sitter i samma rum så vi borde prata på riktigt .
1 maj, 2012 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen