Percy Weasley
Forum > Harry Potter > Percy Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ibland är han riktigt störande, men ibland när han inte är en sån snobb(samt i sjunde boken) så är han väl helt okej :3
Btw; och nej, mitt namn har ingenting med Percy Weasley att göra XP 10 jan, 2011 14:32 |
|
Lumos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ibland är han riktigt störande, men ibland när han inte är en sån snobb(samt i sjunde boken) så är han väl helt okej :3 Btw; och nej, mitt namn har ingenting med Percy Weasley att göra XP Tihi. Jag tycker också det är lite jobbigt att han är en liten snobb. Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 10 jan, 2011 14:40 |
|
Borttagen
|
ähh vem bryr sig nu pratar vi Hp
22 feb, 2011 21:37 |
|
Rowena
Elev |
Han är lite bitch, men man gillar honom i sjuan.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 23 feb, 2011 13:36 |
|
Beata
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Ingenting och allting. Första gången jag läste böckerna var han absolut ingen favorit i mina ögon, och jag avskydde honom när han satt som liten gosse i ministeriet. Men jag förstod senare _varför_ han gjorde som han gjorde och han fick min förlåtelse i sjunde boken igen. Samma här
23 feb, 2011 16:30 |
|
Rowena
Elev |
Skrivet av Beata: Skrivet av Kintsugi: Ingenting och allting. Första gången jag läste böckerna var han absolut ingen favorit i mina ögon, och jag avskydde honom när han satt som liten gosse i ministeriet. Men jag förstod senare _varför_ han gjorde som han gjorde och han fick min förlåtelse i sjunde boken igen. Samma här Varför gjorde han som han gjorde? :O Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 23 feb, 2011 18:37 |
|
Nagini
Elev |
jag tyckte faktist ganska bra om Percy i början han värkade ganska nsäll när dom var i kråk boet i tvåan och i 4an gillade jag honom för han var ganska nsäll mott harry och i feman tänkte jag inte så mycket på honom för liksom den man hatar mest är nog umbridge och hon tar lätt platsen före Percy så ja man tänker inte så mycket på honom jag gillar honom super mycket i 7an han vissade så mycket skänslor som man aldrig hade sett förut och jag tycker välldigt mycket om Percy och tycker han är välldigt moddig även om han inte vissar det moddet i 5an och 6 och i början av sjuan
tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 23 feb, 2011 20:22 |
|
Rowena
Elev |
Skrivet av Nagini: jag tyckte faktist ganska bra om Percy i början han värkade ganska nsäll när dom var i kråk boet i tvåan och i 4an gillade jag honom för han var ganska nsäll mott harry och i feman tänkte jag inte så mycket på honom för liksom den man hatar mest är nog umbridge och hon tar lätt platsen före Percy så ja man tänker inte så mycket på honom jag gillar honom super mycket i 7an han vissade så mycket skänslor som man aldrig hade sett förut och jag tycker välldigt mycket om Percy och tycker han är välldigt moddig även om han inte vissar det moddet i 5an och 6 och i början av sjuan SNÄLLA, lär dig använda punkt och kommatecken! Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 24 feb, 2011 13:40 |
|
Långstrumpa
Elev |
håller också med Zabini
5 jan, 2012 21:52 |
|
EpicFaiil
Elev |
störande xD
22 jan, 2012 15:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen