Luna Lovegood
Forum > Harry Potter > Luna Lovegood
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyLover
Elev |
Hon är jättehärlig
På sitt eget lilla viss 8 maj 2013 ♥ 1 okt, 2011 10:50 |
|
CarolineLovegood
Elev |
Jag älskar Luna, hon är min absoluta favoritkaraktär!
1 okt, 2011 11:48 |
|
tite
Elev |
Luna äger! "Quibbled" (eller hurfan det nu stavas)
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 1 okt, 2011 11:55 |
|
Borttagen
|
Cool
1 okt, 2011 12:19 |
|
Ladusvalan
Elev |
Hon är snäll, godhjärtat, smart och har god självintegritet. Hon skiter i vad andra tycker om henne, och verkar härligt bekymmerslös!
1 okt, 2011 12:42 |
|
Borttagen
|
Luna är bäst förOUFF!
1 okt, 2011 13:38 |
|
Tonkss
Elev |
Jag gillar Luna. Hon är både lojal och omtänksam. Och lite tokig, på ett bra sett. Hon är ärlig och är en bra kompis. Henne kan man alltid lita på. ♥
1 okt, 2011 13:53 |
|
Borttagen
|
jag gillar Luna
hon är lite konstig (som jag) jag älskar hennes elevhem RAVENCLAW ♥ alltså är hon smart, kreativ och kvicktänkt hon säger också vad hon tycker och tänker det är nog det som gör henne lite konstig 1 okt, 2011 15:25 |
|
MissFniss
Elev |
1 okt, 2011 15:29 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Hon är verkligen cool.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 1 okt, 2011 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

På sitt eget lilla viss 



Mugglarportalen