To show their courage [Hungerspelen] [sv]
Forum > Fanfiction > To show their courage [Hungerspelen] [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
5 apr, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Okej, bara för att vi vill komma fram till spelen lite snabbare kommer här är otroligt kort kapitel. Måste säga att jag övervägde mycket länge om jag skulle posta det långa och onödiga, och kom fram till att jag inte skulle det, haha. Nej, men sry kya, haha, distrikt 3 kommer lite längre fram ist förhoppningsvis ^^
Glad Påsk, btw! And may the ods be ever in your favor! Blake Edevane, distrikt 7 När vagnen framför rullar iväg börjar Blake bli nervös. Han slänger en blick på Corrie för att se om hon reagerar likadant. Klart hon inte gör. Corrie ser lika självsäker ut som alltid, trots att hon är uppklädd i en brun tight dress med håret stelt spretande åt alla håll föreställande trädets grenar. Fast Corrie ser förstås bra ut ändå. Blake har en likadan kostym och han känner sig så otroligt löjlig. ”Du ser rädd ut”, säger Corrie och skrattar. ”Jag är inte rädd!” försvarar sig Blake men just då rullar deras vagn ut och han griper hårt tag i vagnens kant för att inte trilla omkull. Corrie höjer på ögonbrynen. ”Inte?” Hon ler. Sitt vackra underbara leende som bara hon kan le och för en sekund känns allt så rätt. Men sen dras han tillbaka till verkligen av den hurrande publiken. Det är skrämmande hur så många människor i galna kläder kan åstadkomma så mycket ljud. Blake ler osäkert och vinkar till publiken. Han få syn på den stora tv skärmen och för några sekunder fångar kameran hans ansikte. Han ser rädd ut. Irriterat försöker Blake ler större, men då byter kameran till en annan vagn. Blake känner igen pojken från reprisen på Slåttern, han är från distrikt nio. Men flickan känner han inte alls igen. Hon är liten. Mycket mindre än vad han kommer ihåg. Hon kan inte ens vara tolv år. Det verkar som om han inte är ensam om att inte veta vem hon är, för under hennes ansikte dyker ett namn upp på skärmen, Lily Thompson. 5 apr, 2012 23:50 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
SLUTA UNO! Jag menar det! Du får inte skriva såhär, när jag skriver...sådär. För liksom, du är grymt mycket bättre än vad jag är. Dafuq.
Nu är jag sur på dig, nu ska jag straffa dig genom att vänta med att logga in på skajjjp. » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 6 apr, 2012 09:26 |
|
Solkatten
Elev |
Jättebra!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 apr, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
Great
6 apr, 2012 14:19 |
|
Solkatten
Elev |
Puttar fram denna 8D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 apr, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: SLUTA UNO! Jag menar det! Du får inte skriva såhär, när jag skriver...sådär. För liksom, du är grymt mycket bättre än vad jag är. Dafuq. Nu är jag sur på dig, nu ska jag straffa dig genom att vänta med att logga in på skajjjp. Skrivet av Borttagen: Great Skrivet av Solkatten: Puttar fram denna 8D Aw, tack hörni! :3 Håller på med ett nytt kap, men ska bort imorgon så räkna inte med att det kommer något nytt förrens på söndag. btw, kmr typ ett kap med träning, ett kap med interjuver, och sen äntligen kommer arenan. Detta är iof sig inte fastställt, men något liknande blir det. Har dessutom tema-vecka i skolan nästa vecka, vilket betyder inga läxor, och alltså mer tid att skriva. ^^ Nu ska jag sova, haha. Godnatt ^^ 6 apr, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
GAAAAHHHH VA GRYM DU ÄR!!
7 apr, 2012 09:16 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 apr, 2012 09:37 |
|
Borttagen
|
Jätte bra!
8 apr, 2012 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen