Utan dig, lyser stjärnorna.
Forum > Fanfiction > Utan dig, lyser stjärnorna.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jaha!
16 maj, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Bra
16 maj, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
Jag kom på att jag inte skrev att <-----> vetydder typ nytt stycke.
kapitel 6. Efter att alla var klara med efterrätten sa rektor Oon åt Prefekterna att vissa första års eleverna till sina sovsalar. Gryffindores manliga prefekt hete tydligen Fred Weasley. - Förstårs elever!!! Följ mig! Släpp fram Förstaårseleverna! ropade han. När alla var frame hos han gick vi i en samlad grupp ut ur salen. - KOm ihåg att trapperna kan flytta på sig, ropade Fred när vi väntade på att en trappa skulle komma. När vi väll var framme vid etttort poträtt av en tjock dam med rosa klännig. Hon verkde sova, tills Fred sa: - Godric Gryffindore. hon vaknade till och svängde åt sidan. ett stort rum vissade sig, med stor brasa och sofor. Fred vissade vart tjererna skulle ta väggen och vart killarna skulle ta vägen. Jag tog en säng närmast fönsret. En blond tjej, med stor näsa och ganska kraftigt byggd tog sängen brevid mig. Tyst klädde vi på hoss pyamasen. När jag la mig för att sova kunnde jag inte tänka på annat en att jag hade gjort vad som helst för att dö just då. -------------------------------------------------------- Lite konstigt kapitel kanske, men ändå. 19 maj, 2012 10:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-24 kl. 15:48
|
|
Hermia
Elev |
Awsome
Once a MADling, always a MADling 19 maj, 2012 10:41 |
|
Mysan9
Elev |
Bra
19 maj, 2012 13:30 |
|
Clara Darkin
Elev |
För det första:
Det heter Prefekt och inte perfekt. För det andra: Gryffindor. Inte Gryffindore. För det tredje: Sovor? Hoppas du klarar dig. ^^ ![]()
19 maj, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
Bra!! mera
19 maj, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Clara Darkin oj, tack. har ändrat det nu.
________________________________________ Kapitel 7. Nästa morgon vaknade jag av att tjejen brevid mig ruskade om mig. - Va, fan... mummlade jag sömnigt. Tjejen såg helt förskräckt ut att jag hade vaknat. - Du skrek, mummlade hon. jag tänkte efter. jag hade inte drömt något så vitt jag visste. Fast sånt glömmer jag direkt. - Åh, jaha, mummlade jag generat. Vi kollade inte mer på varandra utan klädde på oss. Jag märkte att tjejen hade börjat få bröst, villket gjorde att hon såg ännu tjockare ut. medans hon letade efter ena sin strumpa skynndade jag mig ut. jag ville inte tränga mig på henne. men hon ifatt mig. tillsamans gick vi ner till stor salen, utasn ett ord. jag satte mig så långt ifrån de andra i Ravenclaw och det gjorde hon också, fast brevid mig. - jag heter Liza, sa hon. - mm. jag heter Schochan. Fast du kan kalla mig Scho, sa jag mottviligt. Tysta åt vi upp frukosten. - Schochan, jag är inte som de andra, sa Liza tyst efter flera minuters tystnad. - Vad fan mennar du med det? fräser jag. - Jag har märkt att alla undviker dig, men det gör inte jag. Jag vet inte ens varför dom gör det, sa Liza. Eftersom att jag är mugglarfödd. Argt åt jag upp min mat. Jag gick till lektionen utan att vänta på Liza. ALDRIG mer skulle jag ha någon jag kunnde lite på. Aldrig igen. ________________________________________ 20 maj, 2012 14:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-24 kl. 15:48
|
|
Borttagen
|
jättebra!
20 maj, 2012 14:32 |
|
Hermia
Elev |
Awsome
Once a MADling, always a MADling 20 maj, 2012 14:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen