Vill någon ha någon mer bok till Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Vill någon ha någon mer bok till Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Men vad ska hon skriva om? Hon måste ju plotta en helt ny historia, och den kommer med starkaste säkerhet inte vara lika bra som HP. Det skulle bli om en vanlig flickas liv @ Hogwarts, och för att vara ärlig, så tilltalar inte det mig så mycket.
Som sagt, om ni vill läsa om Lily Potter kan ni läsa fanfictions @ http://www.fanfiction.net. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 18:56 |
|
hermione_33
Elev |
Jag tycker ändå att det skulle vara spännande att lära känna deras barns karaktärer och veta vilka elevhem de kommer i! Om de liknar sina föräldrar jättemycket eller kanske ingenting? Kanske blir Harrys James inte lika modig?
"Can you dance like a Hippogriff?" 29 jan, 2011 19:02 |
|
soratanaka
Elev |
^ Men det är väl därför JKRowling skrev en epilog, för att vi ska fantisera för oss själva. :>
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 19:04 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: ^ Men det är väl därför JKRowling skrev en epilog, för att vi ska fantisera för oss själva. :> Ja hon har skrivit en bok om sirius och james Fast den är på engelska !!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
29 jan, 2011 19:21 |
|
soratanaka
Elev |
^ Det var en novell, och den är inte så svår att läsa, egentligen. Den finns ute på nätet, hahaha.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 19:37 |
|
R.e.b.e.c.k.a
Elev |
Jag vill inte ha det,
Skrivet av ikka: Håller med om Hogwarts, A History, men jag tror en fortsättning skulle bli kass. Verkligen. Det skulle kännas som att skriva en bok till bara för att tjäna pengar, historien är ju slut. Men marodörtiden däremot, det skulle kunna bli coolt. Håller helt med dig I solemnly swear that I am up to no good 29 jan, 2011 19:39 |
|
OliviaGranger
Elev |
Jag vill absolut inte att HP ska vara slut. Men det känns inte som att det skulle vara samma sak nu när Voldie är besegrad.
♥ Hagrid♥ 29 jan, 2011 19:44 |
|
soratanaka
Elev |
Hon skulle kunna skriva en AU, men det skulle verkligen inte bli samma sak.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 19:45 |
|
hermione_33
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av soratanaka: ^ Men det är väl därför JKRowling skrev en epilog, för att vi ska fantisera för oss själva. :> Ja hon har skrivit en bok om sirius och james Fast den är på engelska !!! Har hon!!?? Den mååste jag läsa! "Can you dance like a Hippogriff?" 29 jan, 2011 19:53 |
|
soratanaka
Elev |
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen