Resan till HOGWARTS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Resan till HOGWARTS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin Lovegood
Elev |
14 mar, 2012 17:10 |
|
will
Elev |
Mmm. Nu är vi frame. Dom gick igenom dom stora ek portarna.
14 mar, 2012 17:13 |
|
Elin Lovegood
Elev |
14 mar, 2012 17:17 |
|
will
Elev |
Dom gick till elevhems borden och satte sig ner. Åååå där är han Harry Potter
14 mar, 2012 17:19 |
|
Elin Lovegood
Elev |
14 mar, 2012 17:21 |
|
will
Elev |
Va vad ...???
14 mar, 2012 17:23 |
|
Elin Lovegood
Elev |
15 mar, 2012 09:39 |
|
will
Elev |
Okey sa Will och tog upp en stor kyckling kluba.
Will tog upp didnongen Hört och sett ur fickan och började läsa. 15 mar, 2012 15:39 |
|
Elin Lovegood
Elev |
jag tog en till kycklingklubba, man blir väldigt trött av att gå nästan hela vägen från perrongen till Hogwarts.
15 mar, 2012 17:00 |
|
will
Elev |
Jaa sa Will och tog upp sin trollstav och la ner den på knät.
15 mar, 2012 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen