Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Optic: Dumbledore låter så... mysigt Dumbledore betyder Bumblebee! Måste säga att Rowena Ravenclaw alltid varit ett av favoritnamnen i HP-sagan. Annars tycker jag om Lestrange, Riddle och Severus! Och nästan alla namnen i Black Family Tree. Gillar astronomi sådär. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 jan, 2011 23:34 |
|
Borttagen
|
Luna, Sirius och Ariana
Edit: Och Hermione förståss 2 jan, 2011 23:36 |
|
Luna_Lovegood_
Elev |
Luna, Hermione, Lavender, Bellatrix.
Edit: Tycker Cedric är coolt också ! Ravenclaw. We are the vinners! 3 jan, 2011 11:37 |
|
Borttagen
|
Draco, Nymphadora, Andromeda,Lily, Narcissa och Remus.
3 jan, 2011 11:39 |
|
Husky
Elev |
horece, lupin och lily ♥
'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 3 jan, 2011 11:47 |
|
Ginny00
Elev |
Håller med. Sedan gillar jag åxå Lily, och Ginny..Det är coolt 3 jan, 2011 11:55 |
|
doodah
Elev |
Kanske Hermione. Det är typ annorlunda.
3 jan, 2011 12:31 |
|
ikka
Elev |
Luna, Lavender, Bellatrix, Severus, Nymphadora, Minerva, Narcissa. Finns så sjukt många fina namn i hp!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
3 jan, 2011 13:13 |
|
Ninni
Elev |
Bellatrix
Tyck inte synd om de döda, Harry. Tyck synd om dem som lever, och framförallt om dem som lever utan kärlek. 3 jan, 2011 13:33 |
|
Samsara
Elev |
Sirius, Severus, Hermione, Rowena Ravenclaw är några favoriter. Gillar många av de mörka/onda släkternas namn. De är så fräsiga. Men gawd. Sjukt många namn är fina. JK Rowling är en gudinna på namn!
3 jan, 2011 15:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen