Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem är du?

Forum > Fanfiction > Vem är du?

1 2 3 4 5 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^Kommer mer imorgon men då måste nån göra ett inlägg!

19 feb, 2012 14:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^Kommer mer imorgon men då måste nån göra ett inlägg!

Yeees! Mer i morgon! längtar!

19 feb, 2012 14:32

Borttagen

Avatar


Okej, blir ni glada om det kommer ett kapitel klockan 15:00 idag?

19 feb, 2012 14:36

Borttagen

Avatar


Svensk eller finsk tid?

19 feb, 2012 14:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Svensk eller finsk tid?

Svensk.

19 feb, 2012 14:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Svensk eller finsk tid?

Svensk.

Jag skulle bli skitglad! Iiiiiiiiiii! Meeer!

19 feb, 2012 14:48

Borttagen

Avatar


Inget långt kapitel men...


Kapitel 3: Hagrid


(Hermione)

Jag satt och åt frukost med Harry och Ron, jag hade förlåtit dem. Då kom det en brun uggla med dagen exemplar av The daily prophet. Jag hade bara hunnit börja titta i den när en till uggla kom med ett brev. Jag öppnade och läste:


Kära Hermione,
Visst får du komma nån da. Ta me Ron å Harry. Va säjs om ida? Skicka ugglan me svar.


Me vänliga hälsningar Hagrid.

”Ron, Harry, har ni lust att följa med ner till Hagrid idag?”
”Ja, gärna”, svarade Harry. Jag krafsade ner ett litet "ja" på baksidan av pergamentet.

Senare på dagen, efter alla lektioner, gick vi till Hagrids hus. Jag tyckte jag såg något kritvitt och ljusblått skymta i Förbjudna skogen men det var väl bara inbillning. Hagrid stack ut sitt stora huvud och sa:
”Kom in!” Vi steg in i hans lilla hus och Hagrid dukade fram tekoppar åt oss.
”Hagrid, är det möjligt att ta sig in på Hogwarts utan att komma med alla andra?” frågade jag Hagrid. Hagrid såg plötsligt väldigt besvärad ut.
”Ehm… Ne… Inte om man inte får hjälp av nån”, sa han och rodnade. Jag kollade misstänksamt på honom.
”Det är inte så att du på något sätt har hjälpt någon in på Hogwarts skolområde på sistone?” frågade jag slugt.
”Kanske, men säj inge till Dumbledore!”

19 feb, 2012 14:51

AlexZz
Elev

Avatar


HÄFTIGT KAPITEL! o,o''

Men i finsk tid e väl 15.00 14.00?
...
Eller plussar man så 15.00 e 16.00?? >.<''

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

19 feb, 2012 14:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlexZz:
HÄFTIGT KAPITEL! o,o''

Men i finsk tid e väl 15.00 14.00?
...
Eller plussar man så 15.00 e 16.00?? >.<''

Tack! Vet ej hur finsk tid är

19 feb, 2012 14:56

Lills
Elev

Avatar


Super kapitel!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

19 feb, 2012 14:57

1 2 3 4 5 ... 24 25 26

Forum > Fanfiction > Vem är du?

Du får inte svara på den här tråden.