gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
DRACO!!!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 7 apr, 2012 20:56 |
|
Matizze
Elev |
Draco och Lucius. Fast mest Draco eftersom Lucius skulle bli en pedofil om han dejtade mig...
... Jag börjar undra om jag kanske tänder på ljushåriga killar av papper och bläck...? ![]()
7 apr, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hur kan ingen nämna Voldemort ...? Blev du också förvånad? Jag gillar Voldemort ♥ 7 apr, 2012 21:06 |
|
9te
Elev |
7 apr, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Draco och Lucius
7 apr, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Bellatrix.
7 apr, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
TYP....Lucius och Narcissa och Bellatrix
7 apr, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
LUCIUS O NARCISSA
7 apr, 2012 23:01 |
|
howndey
Elev |
ron..åh vänta...draco
7 apr, 2012 23:12 |
|
Rmabel
Elev |
Åh, jag har märkt att jag tänder på blonda killar.
R 7 apr, 2012 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen