Snyggast
Forum > Harry Potter > Snyggast
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
23 dec, 2010 20:45 |
|
themarauder
Lärare |
hahha
=) - just like themarauder 23 dec, 2010 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av nymphadoratonks: Draco Ron och... Cedric Diggory, rest in peace ♥ Ps. Seamus är gullig, hihi Seamus är gullig i de fyra första filmerna X3 23 dec, 2010 20:58 |
|
SuperSnape
Elev |
Dobby är sexigast iaf.
Shut up and fish.. 23 dec, 2010 21:18 |
|
Borttagen
|
Cedric Diggory & Remus Lupin.
19 feb, 2011 17:31 |
|
jan
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 17:33 |
|
Rowena
Elev |
FRED, Ron är söt, Draco va söt. Fast det finns inga riktiga snyggingar i HP ...
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 19 feb, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
Cedric Diggory är enligt mig den vackraste karaktären i HP. Jag lider inte av Edward Cullen mania eller så, haha. Men Pattinson är väldigt vacker, I can't deny that. Hans käkben är en höjdare c:
19 feb, 2011 18:03 |
|
Rowena
Elev |
Cedric Diggory ja. Han beskrivs ju som den snyggaste i skolan. Blev lite fel att de tog Robert Pattinson att spela honom .__.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 19 feb, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Pattinson levde upp till bokens beskrivning av honom, i alla fall utseendemässigt
19 feb, 2011 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen