Husalf
Forum > Mugglarportalen > Husalf
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
24 mar, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Ni som säger att vi inte bör ha husalfer, utan F.I.S.A - Det måste ju finnas Husalfer för att F.I.S.A ska kunna existera xD
25 mar, 2012 00:05 |
|
Alex Stanley
Elev |
Jag tycker att det låter kul med husalfer!
Men att man ska låta de bestämma lite själva och belöna de för saker de gör bra! 15 jun, 2012 20:08 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag är inte heller för slaveri, men det hade ändå varit kul att ha husalfer som man kan ha på profilen så länge det inte är riktiga. De skulle ju trots allt vara virtuella
Men... kan man inte göra så att om man har en husalf så kan man typ trycka på bara ett ställe för att mata och klappa alla sina drakar för dagen, lr ngt sånt? 15 jun, 2012 20:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Då kmr genast min fråga, vad skall man göra med dem?? O_O jag hade bara stirrat på min om den skulle stå på min sida
jag kan kanske betala dem, beror på vem det skulle vara ^^ Dobby kan jag tänka mig betala, Krake aldrig i mitt liv!! ![]()
15 jun, 2012 23:36 |
|
Irah
Elev |
16 jun, 2012 08:45 |
|
kajus.s
Elev |
Skrivet av Borttagen: Whuuuuut??? Ta inte illa upp men jag skulle absolut inte vilja det, är 100% emot slaveri! Däremot skulle jag kunna tänka mig att man skulle kunna köpa ett FISA-märke... We ar never Ever getting back together! 16 jun, 2012 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen