Harry Potter är ju typ som bamse.
Forum > Harry Potter > Harry Potter är ju typ som bamse.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hahaha! XD
Det där har jag aldrig tänkt på (man brukar väl inte tänka på sånt), men guuud... jag förstår verkligen likheterna! 6 feb, 2012 15:30 |
|
Borttagen
|
AAAAAHAHAHAHAAA ! Bästa likheten EVER ! Nu förstår jag avrför jag gillade BAmse så mycket när jag var liten :]]]
6 feb, 2012 15:31 |
|
Weasley
Elev |
Haha! XD
Fattar likheterna det stämmer ju precis, roligt att du kom på det 6 feb, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Neville ? Husmusen?
6 feb, 2012 15:36 |
|
Nagato Seno
Elev |
Finns en liten likhet mellan dem
Enade vi stå, splittrade vi falla 6 feb, 2012 15:39 |
|
Weasley
Elev |
Om Ron är Lille skutt borde ju Hugo vara Lille hopp
6 feb, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
Hahaha
6 feb, 2012 16:04 |
|
HedvigTheOwl
Elev |
Men Burre är ju ganska snäll, men bara en dålig förlorare.
Så tycker jag ju att knocke och smocke är crabbe och goyle 6 feb, 2012 16:16 |
|
Henryeta
Elev |
6 feb, 2012 19:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså. Harry är bamse för han är typ "den utvalde" och räddar trollkarlsvärlden hela tiden. Ron är Lille skutt för han är rädd för allt. Och Hermione är skalman för hon är supersmart! Fattar ni likheten? Haha xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2012 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen