Tv-tider för alla nördar
Forum > Harry Potter > Tv-tider för alla nördar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ikväll så visas, på TV4 kl:21:30, "Kärleken checkar in" med Ralph Fiennes (han som spelar Voldemort).
_____________________________________________ Pigfarts is real! 28 apr, 2012 13:13 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
^ Den kanske man ska ta och kolla på isf
Jag såg en film som hette Billy Elliot i går. Julie Walters (Molly Weasley) hade en ganska stor roll i den. Jag visste dock inte om att hon var med i den innan jag såg filmen
28 apr, 2012 13:37 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: ^ Den kanske man ska ta och kolla på isf Jag såg en film som hette Billy Elliot i går. Julie Walters (Molly Weasley) hade en ganska stor roll i den. Jag visste dock inte om att hon var med i den innan jag såg filmen Hihi! Jag såg den också Jag tycker att Julie spelar sin roll riktigt bra
28 apr, 2012 13:52 |
|
Borttagen
|
På lördag så kommer det vara ett litet HP maraton bestående av Dödsrelikerna del 1 och 2 på C More First!
Del 1 visas kl. 18:35 Del 2 visas kl. 21:00 Jag och min mamma ska se på det, jag kollar med morsan för att jag inte har några HP kompisar att kolla med. __________________________________________ Pigfarts is real 6 sep, 2012 14:18 |
|
Ran
Elev |
Skrivet av Borttagen: På lördag så kommer det vara ett litet HP maraton bestående av Dödsrelikerna del 1 och 2 på C More First! Del 1 visas kl. 18:35 Del 2 visas kl. 21:00 Jag och min mamma ska se på det, jag kollar med morsan för att jag inte har några HP kompisar att kolla med. __________________________________________ Pigfarts is real Om det är fler som tänkt se dem så kan man ju ha maraton över internett... och din mamma är sökert jätte trevlig. Själv kommer jag tyvärr vara bortrest. Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 6 sep, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ran: Skrivet av Borttagen: På lördag så kommer det vara ett litet HP maraton bestående av Dödsrelikerna del 1 och 2 på C More First! Del 1 visas kl. 18:35 Del 2 visas kl. 21:00 Jag och min mamma ska se på det, jag kollar med morsan för att jag inte har några HP kompisar att kolla med. __________________________________________ Pigfarts is real Om det är fler som tänkt se dem så kan man ju ha maraton över internett... och din mamma är sökert jätte trevlig. Själv kommer jag tyvärr vara bortrest. Det skulle nog vara kul att göra, bara jag vet inte hur man gör och jag tror inte min mamma skulle vara intresserad. Men tack för tipset! __________________________________________ Pigfarts is real! 7 sep, 2012 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen