Alla vi som INTE har skype!
Forum > Off Topic > Alla vi som INTE har skype!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dementoren: jag joinar du är AWESOME! 3 feb, 2012 17:17 |
|
tyri
Elev |
3 feb, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
YEAH, AWESOME!!
3 feb, 2012 22:12 |
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
Jag joinar!
“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 3 feb, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: YEAH, AWESOME!! INDEEED! 5 feb, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Tyvärr så har jag Skype... men jag använder det aldrig. Jag menar, varför slösa tid på Skype när det finns MSN som är så mycket bättre? Ó_ó
5 feb, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tyvärr så har jag Skype... men jag använder det aldrig. Jag menar, varför slösa tid på Skype när det finns MSN som är så mycket bättre? Ó_ó Är du awesome??? 5 feb, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
Joiiinaar c:
förstår inte skype ett dugg e__e 5 feb, 2012 13:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Joiiinaar c: förstår inte skype ett dugg e__e AWESOME! 5 feb, 2012 13:16 |
|
Julle
Elev |
5 feb, 2012 13:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen