Hur lång är din trollstav?
Forum > Harry Potter > Hur lång är din trollstav?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min då då inte lång:8 3/4.
4 feb, 2012 13:08 |
|
Borttagen
|
Misstolkade verkligen rubriken. Öh, min stav är... 8 cm, i think.
4 feb, 2012 16:41 |
|
Dimen
Elev |
HAHA, vet inte...kommer inte ihåg...spelar det nån roll...?
Keep your friends close, but your enemys closer. 4 feb, 2012 17:01 |
|
Lisadiaz
Elev |
Min trollslag är 14 tum lång!
4 feb, 2012 19:19 |
|
Ms.Markus
Elev |
4 feb, 2012 19:23 |
|
EpicFaiil
Elev |
min är: 9¼ tum järnek, viliehår som kärna
4 feb, 2012 20:56 |
|
Mugglaren.
Elev |
9 1/2 tum lång, järnek, med viliehår som kärna.
Halvblodsmugglaren♥ 5 feb, 2012 13:07 |
|
Katla
Elev |
HAHAHAH rubriken ♥
Jag känner på mig att detta är en tråd för Alex96 och hans trollstav han brukar skryta om.. c; ♏︎ 5 feb, 2012 13:09 |
|
Borttagen
|
min är 15½ tum idegran, viliehår som kärna
6 feb, 2012 11:50 |
|
Mugglaren12
Elev |
Min trollstav är 14 ½ tum järnek med enhörningshår som kärna!!
Mugglaren12 6 feb, 2012 12:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen