Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Katie <3 Sirius

Forum > Fanfiction > Katie <3 Sirius

1 2 3 4 5 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Okej redo för meer för ni har inget val

Katies POV
Sirius kom hem till mig, han hade visst badat först.
"Hej Katie" sa Sirius och log stort
"Hej" vara allt jag sa
"Vill du följa med på middag bara du och jag jag vet ett mugglar ställe som är rätt bra sedan kanske du vill se mitt nya hus" sa Sirius och skrattade till och med lite (inte för att det var någon vidare ansträngning)
"Jätte gärna, Jag ska bara fixa till mig lite" svarade Jag Sirius och log mot han.
På badrummet fixade jag snabbt upp håret i en knut satte på lite läppglans på läpparna och drog på mig en svart klänning (det var ju trots allt en dejt och Sirius såg rätt bra ut i den vita skjortan och de svarta byxorna)
"WOW" var allt Sirius kunde säga just nu.
"Tack" sa Jag och rodnade lite.
"Så min bästa fru ta tag i min arm" sa Sirius och med en fejkad ren överdriven brittiska.
Jag skrattade lite innan jag tog tag i hans arm.
"Var är vi?" frågade jag och stödde mig mot Sirius när jag nästan snubblade på en stubbe (det var den som va i vägen) "I Svergie" svarade Sirius '
"Varför är vi i Svergie?" frågade jag
"För att jag älskade att komma hit när jag precis lärt mig att trensferera mig, Vi är i Halmstads kommun i Holm cafeet där framme är dit vi ska det heter Lizzie's cafe och det är jätte mysigt, men om du hade tänkt något annat... " sa Sirius
"Nejdå detta blir jättebra!" svarade Jag honom och följde med. Det var hästhagar med vackra hästari en stor svart och en liten svart med en stor brun jämte säg och en shäck och massa andra färger.
Vi gick in i en ombyggd ladugård och där inne luktade det gott.
"två kladdkake bitar och varsinn cola" sa Sirius på typ helt ren svenska
"Ja vänta lite så kommer det" svarade den snälla tanten som tydligen var Lizzie
När vi satt oss därute och jag smakat på kladdkake biten... " Hjälp mig det är helt fantastiskt" sa Jag och log
"Ja vet!" Sa Sirius och skrattade lite.
Vi satt där hela kvällen och till slut fick vi gå och då så trensfererade vi oss till Sirius nya hus som var en stuga på landet. Otroligt fin med sin vita utsida och svarta insida (vi snackar vägg mässigt nu)
Och efter en lång dag fick jag äntligen gå och lägga mig och somna i Sirius armar.

------------------------------------------------------------
Sådär ja någon som vill ha mer?

1 jul, 2011 22:30

Elliee
Elev

Avatar


mer

Don' cry there always a reason to smile.

1 jul, 2011 23:22

Borttagen

Avatar


Haha okej mer kommer senare idag xD

2 jul, 2011 00:21

Ginny02
Elev

Avatar


MER

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

2 jul, 2011 08:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny02:
SKRIV INTE FÖR LÅNGT colly


oj förlåt... jag skriver som du istället:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER



BTW meeeer!!!

2 jul, 2011 09:26

Ginny02
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny02:
SKRIV INTE FÖR LÅNGT colly


oj förlåt... jag skriver som du istället:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER



BTW meeeer!!!
DET VAR BÄTTRE

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

2 jul, 2011 10:28

Borttagen

Avatar


Här kommer mera!

Katies POV
När jag vaknade var Sirius inte längre bredvid mig.
Jag gäspade stort innan jag gick upp och gjorde mig i ordning. Ute i köket stod Sirius i full gång med att steka ägg och bacon, det såg väldigt roligt ut.
"God morgon Ici, nous œufs et du bacon et une ambiance vraiment bon!" sa Sirius och log stort
"Jag visste inte att du kunde franska"
"Alla i Black kan det typ elle fait partie de la famille"
"Sluta Sirius jag fattar ingenting" skrattade jag
"Oui, okej jag slutar" sa Sirius och log retsamt mot mig
"Vad var det du sa innan föresten" frågade jag intresserat
"Här har vi ägg och bacon och ett glatt humör" Svarade, Sirius glatt
"Och sen sa jag det ingår i släkten " Jag skrattade och tog i mot tallriken han gav mig med ägg och bacon.
"Katie Je t'aime et je veux passer ma vie avec vous, Katie maintenant je dis qu'il serait tu m'épouser?" sa Sirius och log
"Jag fattar fortfarande inte mycket bara öm... Katie " skrattade jag
"Okej jag prövar med ett annat språk" sa Sirius och log lite hånfullt " Ég elska þig og vilja til að eyða lífi mínu með þér, Katie nú segi ég það myndi þú giftast mér?" Sa Sirius med en mer isländsk ton
"Va?" skrattade jag
"jag älskar dig och vill spendera mitt liv med dig, så Katie nu säger jag det vill du gifta dig med mig? "
sa Sirius och log lite
"Ja men varför sa du inte det på engelska direkt, Självklart vill jag gifta mig med dig" Sa jag och skrattade litet
"Denna ring är nu din" sa Han och trädde den på mitt finger
"Jag älskar dig också, bara så du vet" sa Jag
"Jag vet det annars hade jag nog inte fått trä på ringen " skrattade han. Jag kysste honom.
Det var en helt underbar morgon. (Med en massa kyssar och annat...)

Lilys POV
James hade trätt på ringen på mitt finger ingen annans!
Jag undrar om en människa kan vara såhär glad?
Det känns som om man glider ifrån sina vänner lite mer nu när man spenderar så mycket tid med James.
"Lils, kan inte vi ha en grill kväll tillsammans med Sirius,Katie,Remus, Alice,Frank och Annie ?"
"Precis min tanke" sa Jag och kysste honom.
"Peter är ju hos sin farmor nu igen" sa James och skrattade
"Jag kan skicka uggla nu"sa Jag och reste mig upp...
Peter POV
"Åh farmor jag älskar dina pannkakor!" sa Jag och kysste farmor över hela ansiktet
"Å lilla peti petti du ska få hur många du vill jag tycker du börjar bli mager seså gå och väg dig så jag får se hur mager du har blivit, medan jag gör fler pannkakor" sa Farmor och kramade om mig ¨
Jag ställde mig på vågen och *gasp* "Farmor jag väger bara 120 kilo!" skrek Jag
"NEJ det är inte sant Pettie ät fler pannkakor med sylt och socker genast! Och jag bästeller ett par klubbor och godis påsar genast (Farmor ramlade på grund av att Peter rullade nerför trappan och hon bröt flera ben i kroppen"
(Men farmor gav bara pettie ännu mera godis )
Katies Pov
Min uggla ellie kom med ett brev
'Kära Sirius och Katie ni är inbjudna på grillfest på ängen vid Potters hus MVH J och L Potter
"Sirius, Lilly och James de är förlovade shieet!"
"Va?" Sirius kom utspringandes från duschen helt spritt språngade naken.
"Sirius! , Kolla" skrek jag och visade honom brevet.

Alice POV
Moody kom med ett brev (han var med i orden och gav det till mig)
"AAA Lily och James är förlovade Frank fort kom och kolla!"

Annies Pov
Ett brev kom med en Uggla medan jag gav Remus hans medicin.
"aaa Lily och James har förlovat sig och vi ska hem till de och grilla"
"VAH? Yes äntligen."

------------------------------------------------------------
Haha jag har alltid föreställt mig att alla flippar ur när de förlovar sig. Och Tack min kära bror (SimonLack) till hjälp med Peters POV.
Kommentera och skriv vad ni tycker ska hända

2 jul, 2011 12:45

Ginny02
Elev

Avatar


JÄTTE BRA SKRIV MER NU!!!!!!

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

2 jul, 2011 18:53

Elliee
Elev

Avatar


Skriv, mer!!

Don' cry there always a reason to smile.

2 jul, 2011 21:15

Borttagen

Avatar


skriv mera!! Jättespännande!!!!

2 jul, 2011 22:05

1 2 3 4 5 ... 7 8 9

Forum > Fanfiction > Katie <3 Sirius

Du får inte svara på den här tråden.