istället för...
Forum > Harry Potter > istället för...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Savi:
Jag skulle ha blivit riktigt irriterad. Alltså, åh. Det hade verkligen förstört allt och det skulle känts... jag vet inte... Samtidigt har ju allt till sista kapitlet varit sjukt bra så...[/quote Vadå? Jag tycker att sista kapitlet var bra! ![]() ![]()
30 jan, 2012 10:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-30 kl. 16:45
|
|
Borttagen
|
Det skulle vara så hemskt att jag skulle typ..... DÖ!
30 jan, 2012 16:44 |
|
Lurad
Elev |
Jag skulle dött om det slutade så!!
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 30 jan, 2012 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen