Vem är snyggast??? :)
Forum > Harry Potter > Vem är snyggast??? :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ok nu har allt spårat ur xD Glöm det...
25 jan, 2012 08:50 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: asså det var inte meningen att låta dryg det var liksom bara en vanlig fråga! Men saker misstolkas så lätt på nätet när man inte hör personens ton ronnyponny - men så säger man väl inte. Förklara istället vad vi pratar om så kan personen vara med ^^ Nej nu var det jag som var dryg haha. Sorry darling.. det var inte meningen man jag har dygnat och är för trött för att vara snäll. Dags att logga ut då xD Men jag har typ sett henne/honom i flera forum där hon/han har skrivit samma sak!
25 jan, 2012 08:50 |
|
gedric
Elev |
25 jan, 2012 08:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: asså det var inte meningen att låta dryg det var liksom bara en vanlig fråga! Men saker misstolkas så lätt på nätet när man inte hör personens ton ronnyponny - men så säger man väl inte. Förklara istället vad vi pratar om så kan personen vara med ^^ Nej nu var det jag som var dryg haha. Sorry darling.. det var inte meningen man jag har dygnat och är för trött för att vara snäll. Dags att logga ut då xD Men jag har typ sett henne/honom i flera forum där hon/han har skrivit samma sak! Och det där bevisade precis det du skrev. Jag var aldrig elak i det jag skrev, det hela var mer ett skämt men men.. kram på alla och världsfred och kakor på bordet och varm mjölk, sen e allt bra igen! ^^ 25 jan, 2012 08:54 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: asså det var inte meningen att låta dryg det var liksom bara en vanlig fråga! Men saker misstolkas så lätt på nätet när man inte hör personens ton ronnyponny - men så säger man väl inte. Förklara istället vad vi pratar om så kan personen vara med ^^ Nej nu var det jag som var dryg haha. Sorry darling.. det var inte meningen man jag har dygnat och är för trött för att vara snäll. Dags att logga ut då xD Men jag har typ sett henne/honom i flera forum där hon/han har skrivit samma sak! Och det där bevisade precis det du skrev. Jag var aldrig elak i det jag skrev, det hela var mer ett skämt men men.. kram på alla och världsfred och kakor på bordet och varm mjölk, sen e allt bra igen! ^^ Skrivet av Borttagen: japp! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: asså det var inte meningen att låta dryg det var liksom bara en vanlig fråga! Men saker misstolkas så lätt på nätet när man inte hör personens ton ronnyponny - men så säger man väl inte. Förklara istället vad vi pratar om så kan personen vara med ^^ Nej nu var det jag som var dryg haha. Sorry darling.. det var inte meningen man jag har dygnat och är för trött för att vara snäll. Dags att logga ut då xD Men jag har typ sett henne/honom i flera forum där hon/han har skrivit samma sak! Och det där bevisade precis det du skrev. Jag var aldrig elak i det jag skrev, det hela var mer ett skämt men men.. kram på alla och världsfred och kakor på bordet och varm mjölk, sen e allt bra igen! ^^
25 jan, 2012 08:56 |
|
Borttagen
|
Ok, nu spårar det verkligen ur. Sak samma.. Nu släpper vi det ^^
25 jan, 2012 08:57 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: låter bra! X)Ok, nu spårar det verkligen ur. Sak samma.. Nu släpper vi det ^^
25 jan, 2012 08:58 |
|
gedric
Elev |
Skrivet av ronnyponny: jaop! Skrivet av Borttagen: låter bra! X) Ok, nu spårar det verkligen ur. Sak samma.. Nu släpper vi det ^^
Harry är awesome !
25 jan, 2012 08:59 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Narcissa,Bellatrix och Draco
25 jan, 2012 09:07 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Fred elr George!
Imagination and dreaming is my life 25 jan, 2012 13:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen