Elevhem!
Forum > Harry Potter > Elevhem!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gryffindor! Fast Ravenclaw är bäst!
23 jan, 2012 18:01 |
|
Draken Norbert
Elev |
23 jan, 2012 18:03 |
|
Mogli
Elev |
Rawenclaw och gryfindore
23 jan, 2012 18:23 |
|
Lissie Loppy
Elev |
27 jan, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
Numera ser jag mig själv som en Slytherclaw. Först ville jag alltid vara i Gryffindor eftersom Harry och de övriga var det, men med åren har jag ångrat mig. Det tog också ett tag att se förbi mina fördomar gentemot Slytherin, men det är så det ser ut i nuläget.
28 jan, 2012 00:05 |
|
Miu
Elev |
GRYFFINDOR FOREVER.
Love Harry, love.. 28 jan, 2012 00:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen