ideer
Forum > Mugglarportalen > ideer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jepp
22 jan, 2012 15:32 |
|
kya
Elev |
Ja jag vet, men den kan man ju bara göra tre gånger. Hänga Harry funkar också men det är ganska svårt att vara snabb. ![]() ![]()
22 jan, 2012 15:56 |
|
Itarildë
Elev |
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
22 jan, 2012 16:23 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Itarildë: Samma sak med hänga harry Ja jag skrev ju det ![]() ![]()
22 jan, 2012 16:30 |
|
LauraTree
Elev |
Jag har ett par idéer som jag skulle vilja veta om det är fler som gillar:
* Man ska kunna köpa klonken, dunkare och den gyllene kvicken * Man ska kunna köpa en uggla ( kanske även en katt eller en råtta också ) * Man ska kunna köpa kittel och trolldrycksingredienser Jag har fler idéer, typ att kunna köpa böcker också men vet inte riktigt vad som skulle stå i dem. 22 jan, 2012 17:01 |
|
Mössätandemonstret
Elev |
Skrivet av LauraTree: Jag har ett par idéer som jag skulle vilja veta om det är fler som gillar: * Man ska kunna köpa klonken, dunkare och den gyllene kvicken * Man ska kunna köpa en uggla ( kanske även en katt eller en råtta också ) * Man ska kunna köpa kittel och trolldrycksingredienser Jag har fler idéer, typ att kunna köpa böcker också men vet inte riktigt vad som skulle stå i dem. Håller med ♥ Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3) 22 jan, 2012 18:56 |
|
Theabeanr1
Elev |
Skrivet av kya: Ja jag vet, men den kan man ju bara göra tre gånger. Hänga Harry funkar också men det är ganska svårt att vara snabb. Men det är ju meningen att man bara ska kunna köra 3 gånger. Annars så kör ju folk om och om igen så har man kanske samlat in 100 poäng åt sitt elevhem på en dag. 22 jan, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Ja
22 jan, 2012 22:14 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
ett nytt samlar godis vore ju kul. Fast jag har ingen aning om vad det kan vara...
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 6 feb, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Drikor
6 feb, 2012 15:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen